Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Duntoffla skrev 2010-02-24 20:54:36 följande:
    Jag är bara i vecka 17, snart 18 men magen är liksom mycket större denna gång. Mer som ett bildäck runt midjan liksom. Undrar lite hur ungen kommer vara formad. Som en tax?
    .... jo man udnrar ju hur dem kommer se ut =P.. fick kommetaren på jobbet igår (hade tight tröja) men du har ju mindre mage än vad jag har å ja e ju inte gravid ens alltså ingen mage alls hahaha så jag undra vart den lille gömmer sig lixom.. lr jo vet att den gömmer sig på blåsan iaf hahaha tar ju fem år att pinka hahaha... bara 1,5 dag nu till RUL =)weeeeeee
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-02-24 21:02:33 följande:
    Lyllo dig! Nåväl, jag är väl snart där jag med.
    ja tiden tickar snabbt=).... får vella lägga in en OT bild här sen va=P.... nähe nu e det sängen som kallar.. ska upp å jobba tiiiiiiiidigt imorn blurkens det suger....
  • Greksmurfen

hallåar lite från jobbet=).....

shoppas ngt skoj=) ngn ny rea nånstans??

här har maxen blivit dålig igen så min mamma fick åka å hämta han från dagis....
    hade ju bara kortisonkuren i 2 dagar de sa ju inget annat men nu verkar kruppen komma på intågande ingen den som verkade lägga sig...åhhhhhhh dessa sjuka barn....

• Greksmurfen

gomorn=)
    idag kl 11.00 bär det av till RUL =) weeeeeeeeeeee.....nu ska vi få se vår lilla bebbe för första gången=)

å det måste firas med lite shopping va?=P hur är det på my little ztore.. när man tar 3 så får man den billigaste gratis men om man ex tar 6 plagg gör dem som på lindex ex att de parar ihop 3 med någorlunda samma pris å tar där den billigaste?..

ex man tar 3 par strumpor så får man ett par gratis
    och tar tre suits så får man en gratis där ...
    eller skulle det blivit så att man av hela det här paketet bara skulle få två par strumpor gratis?? ngn som vet?

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-02-26 09:16:39 följande:
    åhhh vad kul!!!! ska ni ta reda på könet??
    hahaha du känner vella mej ... jag kan ju aldrig hålla mej..

så nu hoppas vi på en samarbetsvillig bebbe ... är det en tjej...ja dååå e jag farlig idag hahahahahaha
    mysungarna skrev 2010-02-26 09:15:49 följande:
    vad mysigt ...klart det ska firas med lite shopping
    lova å inte hadnla upp allt i a 3bet för 2 nu =P
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-02-26 09:21:04 följande:
    Förra gången hon hade t3b2 så beställde jag 6 plagg och frågade då om man fick de två billigaste eller om de parades ihop mest fördelaktigt för kunden, men de var de 2 billigaste. Vilket för mig innebar två mössor så då tog jag bort 3 plagg istället. Kul med RUL!!
    hmmmm oki....känns ju minder kul då juh =S......då blir det ju mer att man hellre tar 2 leveranser än en om mna vill ha lite dyrare i en å lite billigare i en... man tjänar ju mest på det...
    Buttelina skrev 2010-02-26 09:26:28 följande:
    ihhhhhhhhhhhhh spännandeeee
    jo.. .........antingen så blir ja rik idag eller så blir jag fattig haha mina syskon har ju slagit vad=P...hahaha alla trot på tjej utom jag...=) jag tror att det är en liten lillebror i magen...
  • Greksmurfen

GOd eftermiddag =)..... nu e ja hoppingsugen.. måste dock göra lite skolnytta först
    hemma från RUL =) å där var e mycket fiiiiiiiiiin bebbe=) den svalde en massa så ser ut ¨va en hungri enna=P...kan säga att det blir farligt på shoppingfronten iaf=P

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-26 13:12:27 följande:
    Mäh ska du inte säga mer än så?

gav en liten hint att det bliiiir svåååååårt för ekonimin kommande månaderna hahahaha kommer inte kunna hålla fingrarna istyr finns massa fina kläder där=)
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-26 13:16:52 följande:
    Okej, du hade fel alltså? Å jag är sååå avis! Men jag får vara nöjd med gänget jag har.
    jo jag får nu skämmas
    ser ut å vara en liten lillasyster=) .....jag som hade pojknamn å allt klart hahahaha
    nu blir det att tänka på nytt=)..det e ju inte 100% men hon kunde se de 3 benen som man ser på tjej å ingen snopp fanns ¨ses
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-26 13:23:18 följande:
    Ja du då får du tänka tjej nu! Vad roligt!! JA inte för attd et är midre roligt med en kille, men du fattar.
    jo... tänk va mkt fint det kommer att finnas på salgen =P....dregel=) alla rosa små kläder=)
    Kristyr skrev 2010-02-26 13:19:32 följande:
    hihi! Råååsa hopping då!
    råååååååååååååsa weeeeeeee..=) lite färgkodning lä det blir hehhehe
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16