Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Zvartaliljan skrev 2010-03-23 15:27:06 följande:
    hittade den ändå inte i minsta storleken Mateo har ca.35cm runt huvudet nu.
    De tar ofta slut fort eftersom hon syr dem själv, har nog svårt att hinna ifatt efterfrågan. Min lokala butik har fått in massor. Nåt speciellt du är ute efter, jag kan köpa åt dig i såna fall. Passar den inte idag så borde dej ju göra det närmsta veckorna med det måttet ju. De kostar 150 kr. Såg idag röda, turkosa och gula apor, röda, turkosa moln, blandade möstrade. Vågade räner fanns på stora iaf, minns inte i de små, men det tror jag. Du kan inboxa mig kontonummer för pres till Lova.
    SmillaMilla skrev 2010-03-23 15:29:43 följande:
    Stormis: Såååå söt lillebror är!!!!!
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Helle skrev 2010-03-23 16:05:02 följande:
    Lilla godingen, vad fin han blev i mössan.  Du skulle ju nämnt att det var du. Jag fick en aning när jag såg adressen, men var inte alls säker. 
    {#lang_emotions_sunny}

Ang mässan så är det lite blandat äldre som brukar finnas till 25-50 % rabatt. Ju äldre desto billigare. Har kass koll på hoodarna dock. Förra våren sålde de aktuell kollektion till 15 % rabatt så ett tips är ju att invänta hooden dit och chansa på att de gör lika i år.
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2010-03-23 16:18:53 följande:
    Åhh jag letar oxå mössor! Såg tips om gegamoja innan, och fick tips om fritjof med. Men vilken storlek har man och passar dom verkligen? Lias huvud är 38.. Inga mössor sitter bra! Molos i s är alldeles för stora... Hon har en från Lindex som sitter OK men hon gillar inte snörningen under hakan...
    Då ska som sagt Fritiofs minsta passa bra .
    Zvartaliljan skrev 2010-03-23 16:21:00 följande:
    åh vågade ränder i minsta storleken vore ju nåt Då passar den ju till mycket.  Ska kika lite på vad han har för ytterkläder till våren/sommaren så får vi se vilken färg han behöver på mössan.
    Multifärgade finns inte, utan de nya i såna fall.
  • Stormis
    Helle skrev 2010-03-24 06:58:34 följande:
    Nej vad trist. Har bjudit på en Småfolk-hood på TS och det verkar som jag har vunnit den, men inte fått någon Anmodning trots att det står det. Nu har hon sålt den till någon annan Och jag har liksom inte gått in och kollat på två dagar då jag väntar mailsvar, men idag kollade jag då jag funderade på varför jag inte fått något. Såååååååå slurt
    Men vad skumt! Och trist .
    mysungarna skrev 2010-03-24 07:06:07 följande:
    Goodmorgon tjejer Vad jag saknar er, känns som om man aldrig har tid & logga in längre. Hoppas allt är bra med alla er godingar
    Hej hej
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-03-24 07:32:40 följande:
    Bara två som var intresserade av att skicka något till Lova? Jag vet inte vad än...mer än en docka som Anna-Maria trodde hon skulle bli glad för. Någon som har något förslag? Detta är nog den svåraste presenten jag behövt köpa...Ett smycke kanske?
    Jag anmälde mig igår att jag ville vara med . Väntar på inbox!
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-03-24 13:54:02 följande:
    ja då  e det hög tid å inhandla=P.... det var till liljan vi skulle gör bet va?, harfaktiskt inte heller fått ngn mess.....
    Jag åkte i v 35 i höstas tror jag det var. Skulle ju göra det igen , men det var RIKTIGT JOBBIGT!!! Var heeeelt slut !

Jag kan också inboxa nån om det saknas. Vi kan väl uppdatera listan kanske med de som fått inbox annars {#lang_emotions_cool}.
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2010-03-24 14:30:16 följande:
    De e ju pingst helgen... firar man de i danmark? tror inte de...Jag önskar veckan innan, ju förr desto bättre
    Vadå? Är du salg-sugen eller ? Inte jag {#lang_emotions_innocent}. Ho ho {#lang_emotions_tomte}.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-24 15:36:18 följande:
    Så där ja,då har jag lyckats dyyyrshoppa idag också
    Va??? Du??? Det trodde man ju inte . What?

Å hur är det med Mask? Verkar han ha klarat sig eller blevd et superäckelhostan Allan?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-03-24 15:46:18 följande:
    Max är riktigt dålig stackarn,framför allt hostan är jobbig. Jag har nog hellre min galna aktiva son iaf än denna lilla varma klump som är så ynklig Och jag dyrshoppade detta-är helt såld på lila applewww.tradera.com/Katvig-paslakan-till-spjalsan...
    Stackars Masken .

Tur då att du kan pigga upp lillasyster med finfina lakan . Å apropå dem, jag har ju tänkt fråga di om du var intresserad av lila Småfolksäpplen? Karlas spjälsängsdagar borde ju snart vara färdigräknade så jag behöver inte använda dem, så de är nya .

Å ang T - ska man vänta till hösten med suits i 86/92?
  • Stormis

Men jag döööör, massor av fina klänningar som skänks bort av mig på T idag {#lang_emotions_cry}. No more 1 kr!!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16