Smultronhjärta skrev 2010-03-09 20:11:36 följande:
Enda anledningen till att den är föör noggrann är för att du ff sitter utan telefon ju
1 och 1 är 3 skrev 2010-03-09 20:19:35 följande:
Jag har pratat med Niklas, en kollega, han har tydligen bara en 8 gb och de täcker gott å väl till lilla mej säjer han Å dessutom billigare
Jo, minnesmässigt duger den åt mig med. Men det är ju "en annan tel" än de andra två. Dvs den första och äldemodellen som blir långsammare och saknas videokamera etc. Så ska jag lyxa tänker jag inte snåla
.
FL Lisa skrev 2010-03-09 20:27:24 följande:
det där med om mängden surf som ingår med telias mobilsurf alltid räcker beror nog mycket på om man har trådlöst nätverk hemma och eller på jobbet.Förra månaden använde jag 35 Mb av de 500 som ingår på en månad Den här månaden har jag verkligen försökt använda internet på telefonen (med undantag av webTV och att streama musik) och då är jag nu uppe i 40 Mb av de 500 som ingår.Men jag har trådlöst hemma och hos många vänner också så såfort jag är i närheten av ett sånt surfar jag ju självklart på det istället för på abonnemanget.
Jo, det är väl så. Men kul att du har koll på biten, det har ingen annan haft som jag frågat. Men tänk om jag blir helt hooked och sitter med tv, musik och allt annat tungt sen. DÅ kanske det inte räcker
. Som sagt, jag borde köpa en så att jag kan släppa detta nu
.
Å du, skulle precis leta upp ditt inbox om innerbenslängden på regnbågsbyxorna, men hittar det inte. Har du möjlighet att ge det igen? Å tror du att K på ca 87 cm kan ha dem, eller bör hon ha mindre?