• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-01-14 11:12:19 följande:
    TACK! köpte den där! Stor tub
    Men kan tala om om jag hittar den på apoteket med..(så du vet om den finns på apoteket eller inte)  fast du lär ju inte behöva en på länge.
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2010-01-14 11:14:52 följande:
    Men kan tala om om jag hittar den på apoteket med..(så du vet om den finns på apoteket eller inte)  fast du lär ju inte behöva en på länge.
    Nej det ska väl klara sig ett tag Dom skulle skicka samma dag om man beställde innan 13, så hoppas den kommer imorgon...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Everlonn

MOLO HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B&R har massa fina lådor!! Åhhh jag vill åka dit nuuuuuu!!!

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2010-01-14 11:26:19 följande:
    MOLO HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!B&R har massa fina lådor!! Åhhh jag vill åka dit nuuuuuu!!!
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Kristyr
    MOLO HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!B&R har massa fina lådor!! Åhhh jag vill åka dit nuuuuuu!!!
    åhhhhhhhhhh då kanske man får en trevlig em på jobbet då om de lägger upp det idag..
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2010-01-14 11:27:30 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    Ska du dit så får du minsann plocka upp mig på vägen Cidde jobbar eftermiddag denna veckan{#lang_emotions_cry} Så jag hinner inte idag!!
  • mortillsju
    MOLO HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B&R har massa fina lådor!! Åhhh jag vill åka dit nuuuuuu!!!
    Oiiiii vad kul. Hoppas alla butiker är snabba med att få ut på nätet. Så roligt!! *uttråkad dag hemma*
  • Everlonn
    Kristyr skrev 2010-01-14 11:27:40 följande:
    åhhhhhhhhhh då kanske man får en trevlig em på jobbet då om de lägger upp det idag..
    Han skulle försöka få upp allt på webben ikväll{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16