• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • söta kråkan
    Smultronhjärta skrev 2010-01-14 08:46:19 följande:
    Godmorgon!Sugen på pistoler
    haha jag SKA ha dom kosta vad det kosta vill jag blev helt överlycklig då du la ut dom
  • Tjollabolla

Godmorgon! Milo lämnad på dagis och jag har intagit min vanliga position i soffan

Nån som kan hjälpa mig med en sak? Jag hade visst länkat till en vän igår, en sida med Molo rea. DOm hade Birdie klänning el. tröja i 92 och leggings med... Kan INTE komma på vilken sida det var!! Nån som vet?!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ChokladMoshin
    söta kråkan skrev 2010-01-14 08:56:54 följande:
    haha jag SKA ha dom kosta vad det kosta vill jag blev helt överlycklig då du la ut dom
    Skulle precis buda på dom igårkväll när jag såg att du ledde den{#lang_emotions_cry}, men Mini kan väl få ärva dom av Viggo?
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-01-14 09:38:20 följande:
    Skulle precis buda på dom igårkväll när jag såg att du ledde den, men Mini kan väl få ärva dom av Viggo?
    Äh på Tradera är det väl djungelns lag som gäller
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-01-14 09:34:30 följande:
    Godmorgon! Milo lämnad på dagis och jag har intagit min vanliga position i soffan Nån som kan hjälpa mig med en sak? Jag hade visst länkat till en vän igår, en sida med Molo rea. DOm hade Birdie klänning el. tröja i 92 och leggings med... Kan INTE komma på vilken sida det var!! Nån som vet?!
    oki-doki??
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2010-01-14 09:39:50 följande:
    Äh på Tradera är det väl djungelns lag som gäller
    Näe, känner ju henne ju, vill ju kunna träffas utan mördarblickar
  • söta kråkan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-14 09:38:20 följande:
    Skulle precis buda på dom igårkväll när jag såg att du ledde den, men Mini kan väl få ärva dom av Viggo?
    hehe ingen fara {#lang_emotions_laughing} och tack för du inte budar *me looove you*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16