• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Milliz
    Tasha78 skrev 2010-01-13 22:44:38 följande:
    fast det har jag svårt att gå efter för folk ger som dom vill, jag har jätte dålig fraktkostnad och ändå har jag aldrig tagit överpris jag har till och med tagit för lite så jag har fått ge porto av mina pengar
    Jag fattar inte hur folk tänker där eg.. Jag gör precis samma som du och ändå är det såna som tycker att de ska få billigare frakt. Hur kan man tex skicka något billigare än 12kr?? Omöjligt så vitt jag vet..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Tasha78
    Milliz skrev 2010-01-13 22:51:46 följande:
    Jag fattar inte hur folk tänker där eg.. Jag gör precis samma som du och ändå är det såna som tycker att de ska få billigare frakt. Hur kan man tex skicka något billigare än 12kr?? Omöjligt så vitt jag vet..
    gratis jag fick dåligt på kommunikation också hur är det möjligt det ända jag gjorde var skcikade vinnarbrev
  • Milliz

LJ2: Superfin shopping

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2010-01-13 22:42:45 följande:
    haha... ja, prata telefon e farligt.. o i samband med t e det farligt..o i samband med danska tråd o telefon = katastrof men det blev ju bra iaf =)) tack =)) allt ska nog inte stanna här liite ska nog sponsras..hmm.. ide o lägga ut overaller mer??
    Jag skulle inte lägga ut overaller nu, eller iofs kanske med högt utrop.
    Elias 070202 Ella 080920
  • mortillsju

Men jag ser minsann att en viss Buttelina har auktionsavslut den 15.....hur ska man då kunna invänta barnbidrag innen betalning va??

• Milliz
    Tasha78 skrev 2010-01-13 22:52:40 följande:
    gratis jag fick dåligt på kommunikation också hur är det möjligt det ända jag gjorde var skcikade vinnarbrev
    Eller då man får dåligt på leveranstid trots att man har postat samma dag som pengarna har kommit in på kontot..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2010-01-13 22:55:23 följande:
    Men jag ser minsann att en viss Buttelina har auktionsavslut den 15.....hur ska man då kunna invänta barnbidrag innen betalning va??
    hehe man fååå vänta med bet till barnbidrag juuue det står i mitt personliga meddelande tror jag haha
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2010-01-13 22:55:23 följande:
    jag ska ut med en skuta till imorgon dessutom
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tasha78
    Milliz skrev 2010-01-13 22:55:49 följande:
    Eller då man får dåligt på leveranstid trots att man har postat samma dag som pengarna har kommit in på kontot..
    hahaha ja vist är det sjukt jag tycker man ska ta bort det systemet man ska bara kunna lägga positivt eller negativt
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2010-01-13 22:56:12 följande:
    hehe man fååå vänta med bet till barnbidrag juuue det står i mitt personliga meddelande tror jag haha
    bra....bra. Lila är ju fint ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16