• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Rååsa Smurfen
    Tasha78 skrev 2010-01-14 12:21:38 följande:
    sååå finvälkommen tillbaks har inte sett dig på läääääänge
    tack har inte varit här på länge ,det är enda sättet att hålla i pengarna att inte komma hit
  • Tasha78
    Rååsa Smurfen skrev 2010-01-14 12:22:59 följande:
    tack har inte varit här på länge ,det är enda sättet att hålla i pengarna att inte komma hit
    smart
  • Rååsa Smurfen
    söta kråkan skrev 2010-01-14 12:18:21 följande:
    släpper in
    Var inne och kikade  tänkte på den lila/vita katvig klänningen du hade på bild ,har just sålt min och saknar den så när jag såg din kombi som jag okså körde med innan ,har du din kvar och vilken stl hade ni?
  • mortillsju

Söta kråkfågeln....den där lila/vita katvigkombon vill jag också spana på tack Vill du lägga den i BT??

• Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2010-01-14 12:29:52 följande:
    Söta kråkfågeln....den där lila/vita katvigkombon vill jag också spana på tack Vill du lägga den i BT??
    den är super fin  tror annars att jag har en sådan bild okså någonstans om det behövs
  • mortillsju
    Rååsa Smurfen skrev 2010-01-14 12:32:22 följande:
    den är super fin  tror annars att jag har en sådan bild okså någonstans om det behövs
    Behövs absolut
  • söta kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2010-01-14 12:28:24 följande:
    Var inne och kikade  tänkte på den lila/vita katvig klänningen du hade på bild ,har just sålt min och saknar den så när jag såg din kombi som jag okså körde med innan ,har du din kvar och vilken stl hade ni?
    hmm ja den ja....nej min finns ju tyvärr inte kvar. jag hade 104 i den för jag hittade inte 110 {#lang_emotions_undecided} hittade du någon bild hos mig på den?
    mortillsju skrev 2010-01-14 12:29:52 följande:
    hmm jag vet i sjutton var jag har den bilden...jag har inget kvar i min galleria nästan nu eftersom mitt nick är nytt.
    NY blogg lösen ord finns i presentation
  • Damien och Adrian

ska strax till banken och slutföra husköp o lån.

vi höres, vi lär ju diskutera Molosar ett tag nu...

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Rååsa Smurfen skrev 2010-01-14 12:17:40 följande:
    Mamma Mu och kråkan heter den 
    tack ska kolla den! Fast nu är det ju bara Chuggington som gäller - tågtecknat på dinseykanalen.

la upp en auktion som Fl står för, hoppas det funkade.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16