nikki2006 skrev 2010-02-16 09:40:47 följande:
Jag är ju sockerberoende, det är det som är problemet. Det krävs mycket viljestyrka att bryta ett beroende Men min man är min inspiration, han har gåptt ner 15kg och tränar 6 dagar i veckan Skall gå ett par gånger till hon psykologenoch sen skall jag också börja träna. Svårt också att bryta ganla mönsteroch vanor
kan säga vad som hjälpte mej =) gick på ngt som heter bailine... detta var innan jag hade max å jag ahde gått upp rätt mkt =S....mitt bröllop började närmassig (6mån) så jag tänkte ge det en chans...
fick matråd av henne privat då å fylla i diverse sedan fick jag en kokbok... du behövde inte följa receten lr så.. men det som var viktigt var att de första 1-2 v tro ja det va s¨skulle man göra en speciellt diet för att bli av med sockerberoendet... kan säga att jag hade absinens så jag till och med hade skakningar ...det e sjuk...=P så ja jag var socker beroende in i benmärgen....
de har ju pengarna tillbaka garanti med om det inte funkar=)... sen själva bailine träningen är att man igger på en brisr sedan så får man plattor på sig å de gör en elektrostimulering av musklerna=)... funkade kanon kan ja säga.. sen e det kroppsanayser då och då samt vägning å så=)... jag fick inte mina pengar tillbax;).. gick ner 8kg på dem veckorna jag höll på å blev av med socker beroendet ....
man får ju gå å testa gratis en gång å få en analys etc=)...