Tjollabolla skrev 2010-02-10 12:30:48 följande:
Jag är här!Tycker ni gör helt rätt! Ta inga tabletter!!! Vänta några dagar - en vecka iaf... Hoppas det går bra! Sen är det säkert ganska ovanlgit att dom ser fel, men det händer. Det var en artikel om det på aftonbladet strax efter det hade hänt oss och det var fler som hade vatt med om det!
jo vi får hoppas doc kså ser det rätt dystert ut.. men det e ju lite parametrar som e lite mysko så därför berättade jag ju om både ditt fall tjolla å malous för storasyster, så hon skulle boka in en tid i nästa vecka å kolla upp det..... för det e ju så mysko att man börjar blöda fast hjärtat slårlr ?!
hmm ja vi får se ta en dag i sänder...
i övrigt så hoppas jag på post idag:).... hmmm kom på att min mamma e ju hemma å passar magsjuke maxen =S.. då lä den dimpa in där, kommer säkert få påbackning har du handlat nu igen ;)....
skulle lämna han på dagis hann inte mer än till parkeringen så kräktes han ner hela sig , bilstolen och del av sätet (tur hade vi sätesskydd)... var dålig ii magen igår men tänkte inte så mkt på det men 1+1 är ju 2 så ja det var bara å vända hem med han igen....