Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-02-21 18:05:16 följande:
    Vet du, jag tycker att du ska åka in nu ikväll. Då har de möjlighet att se hur han mår och så får du vara väldigt stark och säga att du vill ha medicin hemma för att slippa belasta de mer i "onödan". Jag har turen att vi är knutna till en mycket bra läkare och barnakuten vi åker till är ochså mycket bra, nästan helt utan undantag.
    mmm gissar att man måste vara påstridig..... de flesta på barnakuten tycker ju att det är bättre att ha åkt in en gång för mkt än en gng för lite..men man blirsåtrött på dessa råd om att avvakt.. jag känner ju min son bäst å vet att detkommer bli en lååång natt igen....

sjuksköterksan ja pratade med sa ju att ja det e ju oftast bara en natt de har besvär sen går det över ....

tro ja tar å ringer nu, å ber att få ha ngt hemma som de kan skriva ut till han.. för hans krupp kommer att återkomma så e det juh bara..... ätnk va skönt å slippa ringa barnakuten var gång...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-21 18:22:30 följande:
    Ja stå på dej nu och ring eller åk in. Annars får du ringa till mej så ska jag följa med dej och röja i bunken!
    ja du har ju vanan inne =)....
    har ringt nu å nue det ju kö på 40 min innan de ringer upp... så nu e det säkert mer å göra än innan idag då jag med ringde.... de blir ju lite tvära om man åker ina utan att ha anmält sig... men nu ska ja höra med dem å be att få en handlingsplan så att säga .....
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2010-02-21 20:15:44 följande:
    ÄNTLIGEN!!!! www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=...= TACK Butte för tipset! Letat efter denna i minst ett år.
    åhh va fin=)... fanns dem feta kaninerna i killfärg med=) lr ja inte cerise å lila då.....

hejhej dunis=)... när ska du på RUL?? här ska vi det på fredag=)
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-02-21 20:28:26 följande:
    Hej hej! Det är evigheter tills dess. Ska den 9 mars. Tradigt. Allt bra med dig och magen?
    oj det va låååååång tid kvar=P.... tiden går ju i slow mow tills dess =)
    jo magen mår bra.. borde kanska synas lite snart =P..... har din mage kommit upp =)
  • Greksmurfen

frågar igen ngn som kan med trendsales??... vill ju ha en sak där juh=P
    men fattar nada =(

• Greksmurfen

www.trendsales.dk/main.asp&id=16482294&forum=354&road=&search=Molo&sort=ID%20DESC&status=4 tips tjejer=).. hade gärna tagit dem själv.... men ekonomin tilllåter intem er handel just nu=(

www.trendsales.dk/main.asp&id=16293782&forum=354&road=&search=molo+flyvere&sort=ID%20DESC&status=1

fiiiiiiiina

har budat på en men lägger inte ut länken tro ja frestar för mkt folk då=P..... har fixat å buda med trendsales konto.. men får nog ta hjälp av liljan sen hur jag gå vidare om ja vinner fighten=)

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2010-02-21 21:03:23 följande:
    så fint
    visst e det;)....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16