Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-03-14 16:16:21 följande:
    Nu har han varit ganska frisk från slutet av november och det är nog rekordlänge.
    Men ändå.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-03-14 16:23:33 följande:
    Ja det ärklart, det hade varit trevligt om han vore liiite mer frisk. Men han är alltid så himla glad. Fantastiskt att han orkar det.
    Skönt det i alla fall. Antar att det hjälper att själv hålla humöret uppe.
    lillronya skrev 2010-03-14 16:24:36 följande:
    Då blir det omvända färger än förra våren. Nu har hon ju lila lurv och lila jacka. Då hade hon detta.
    Åh sötnosen! Skulle gärna ha såna lila regnbrallor men de är svåra att få tag på i rätt storlek.
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-03-14 16:33:03 följande:
    gahh, allt är fotat till T, men jag får verkligen inte till färgen på ett av plaggen. Ser inte alls ut som på bilden Brukar inte vara några problem med den kameran jag använder, men nu går det bara inte. Hoppas folk nöjer sig med att man skriver att färgen är lite skarpare i verkligheten
    Jag får inte heller alltid till det. Brukar skriva att färgen är si eller så i verkligheten.
    Buttelina skrev 2010-03-14 16:35:26 följande:
    gahh tror att lillebror smittat mig  måste lägga mig en stund kram på er
    Nej fy, spyr du nu också? Krya på dig!
    lillronya skrev 2010-03-14 16:36:21 följande:
    Javiist är det så. Ja jag skulle helst vilja ha de lila brallorna igen, men det har jag inte hittat. Röda är helt ok det med.
    Nej, de är svåra att hitta. De röda är jättefina de också.
  • Duntoffla
    AnnaFreja skrev 2010-03-14 16:51:54 följande:
    Undrar om jag kan hoppa in i tråden och ställa en fråga till er som har koll på märken och så. Fick en liten bebis i onsdags, men de kläder som vi har från storebror är för stora. Vilka märken har bebiskläder som passar långsmala bebisar? Hoppas att någon vet!
     Kik Kid, en del Katvig funkar nog också samt Hollys.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 20:17:07 följande:
    Jädra förbaskade skit f kassa!! Jädra förbaskade skit EL!!  Jag blir vansinnig snart!!   ÄNNU en uuuuunderbar räkning!! Tiotusen dnna gång!! Så nu har vi betalt fasiken 25000 i bara ELHELVETE sen 18 december Å Fkassan är ju inte kloooooooka!!! Nog fasiken ska dom ha pengarna tillbaka FAST folkbokföringen är klar, men dom korkade tror att Emelie bodde själv på vår gamla adress i sthlm när vi bodde här... Jo men självfallet lämnar jag min 13 åring själv i sthlm boendes, gaaahhhhh!! Behöver skriiiiika!!
    Oj! Det där låter ju inte alls kul vännen! Är det direktverkande el? (heter det så)

Och vad har hänt med FK?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 20:19:27 följande:
    Jag behöver en rejäl hoppingresa!! Fasiken va tröstlöst
    Ja, något kul att se fram emot verkar det som. Molo i vår?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 20:27:06 följande:
    Ja det är direktverkande el, enl kontrakt skulle en kassett till öppna spisen installeras och va klar i slutet av Februari och den hade verkligen behövts, IDAG kommer dom bärandes på den, en liiiiiten ful fyrkantig sak på 70 kilo, å INGEN kan installera den, tack för den fula då!! Bara kallt och svindyrt Fk har ju dragit tillbaka alla pengar såsom underhåll, barnbidrag, flerbarnstillägg, vårdbidrag då knäppo vägrade skriva på flyttpapprena, och allt som jag hann få ska dom ha tillbaka, suuuuper just nu!! Jag blir bara sååååå trött!! Behöver bara gnälla av mig lite, e snart glad igen..
    Men åh vad struligt!   Om ni kan spara ihop pengar så rekommenderar jag verkligen bergvärme. Skitdyra pengar när man installerar det men det lönar sig i längden.

Trist att exet ställer sig på tvären

Vad synd att du inte får åka vilket jag iofs förstår.

Vad ska du med en liten hjälmmössa till?
  • Duntoffla
    Helle skrev 2010-03-15 20:38:35 följande:
    Puh, vad jobbigt med T, men nu har jag fått ut en del gammalt i a f. Nån som shoppar nåt?
    Ja det är supertråkigt att lägga ut men kul sen {#lang_emotions_money_mouth}

jag shoppar inget alls. Är fattig som en kyrkråtta
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 20:42:25 följande:
    Ja vi funtade på bergvärme men det va tydligen nåt som inte va så bra just här av nån anledning jag inte förstod   Jädra skit ex!! *mutter o morr* Jag kommer nog inte våga åka, det känns för tätt inpå förra gången, verkar liksom vara lite FÖR mycket för mig med salg o alla Molosar, blir så till mig vettu Å jag SKA ha en liten bebis å den bebisen SKA ha den hjälmisen
    Synd!

Nej, kombon salg och du är ingen bra ekvation.

Ska du ha bebis? har jag missat något?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16