• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Tic1

En fråga till er som har koll på Molo{#lang_emotions_smile} Hur är deras byxor i midjan, kan man ha dem till en smalis eller åker de ner?Tänkte främst på babymodellerna och att använda till tröjor, dvs utan body som "håller uppe".Har stl 80 i Molo tröjor o bodys, är byxorna likvärdiga i storlek? Skulle vilja ha matchande byxor till de tröjor jag har men är lite rädd för att de ska hasa ner!

• Busbellan
    Tic1 skrev 2010-01-13 16:15:29 följande:
    En fråga till er som har koll på Molo Hur är deras byxor i midjan, kan man ha dem till en smalis eller åker de ner?Tänkte främst på babymodellerna och att använda till tröjor, dvs utan body som "håller uppe".Har stl 80 i Molo tröjor o bodys, är byxorna likvärdiga i storlek? Skulle vilja ha matchande byxor till de tröjor jag har men är lite rädd för att de ska hasa ner!
    jag har en smalis och det är precis att byxorna sitter uppe utan böja på barnet
    De sitter uppe, men sitter liksom på höfterna (om man nu kan säga att så små barn har några direkta höfter )
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2010-01-13 16:08:51 följande:
    jag tycker de är normala på ängden, men ganska smala.92 sitter ganska precis både på ängden och bredden på Ella och hon är 94 cm och ganska smal
    Urskta att jag tappar L hela tiden, men den knappen är inte som den sk längre
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-01-13 16:14:22 följande:
    ´Den lila är sååå mycket finare.
    Tyckte visst jag också
    Tic1 skrev 2010-01-13 16:15:29 följande:
    En fråga till er som har koll på Molo Hur är deras byxor i midjan, kan man ha dem till en smalis eller åker de ner?Tänkte främst på babymodellerna och att använda till tröjor, dvs utan body som "håller uppe".Har stl 80 i Molo tröjor o bodys, är byxorna likvärdiga i storlek? Skulle vilja ha matchande byxor till de tröjor jag har men är lite rädd för att de ska hasa ner!
    Ja vårt problem är inte midjan utan snarare att de vanliga muddbyxorna har en tendens att sitta som knickers efter en stunds användning..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ami

Har sett på Tradera att Småfolk bodysuits finns i stl 98. Nån som vet om de finns i 104 med??

• Smultronhjärta
    ami skrev 2010-01-13 16:23:50 följande:
    Har sett på Tradera att Småfolk bodysuits finns i stl 98. Nån som vet om de finns i 104 med??
    Finns inte tyvärr
  • Smultronhjärta
    Wailea skrev 2010-01-13 16:30:33 följande:
    Molos Lipstick färg. är den tjejig? Mer rosa eller röd?
    Den är tjejig!
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-01-13 16:31:14 följande:
    Den är tjejig!
    ...alltså mer hallon i färgen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16