• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2010-01-13 13:56:48 följande:
    Åh vad roligt!! Börjar du nu i januari? Tänk på att de felsta böcker finns i biblioteket på högskolan (ska du läsa i Lund?) oftast i många ex och bäst av allt ett referensex vilket gör att du kan sitta och läsa där. Bra då det blir gjort där....hemma får man ju så lätt för sig att man måste städa och annat viktigt!! Åh vad jag avundas dig som ska läsa, så roligt!!
    När jag pluggade lyckades jag hitta nån snubbe som kopierade böcker, han brukade ta 800 så hade man alla böcker som behövdes för terminen
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Tror ni det blir mer rea än vad det är nu i nätbutikerna?! Jag har ännu inte gett upp tanken på att hitta en lurvoverall i 62 till minst 50%. Annars betalar jag nästan hellre fullpris sen för vårens fiiina lila...!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83

Nån som sett rouge lurv jackan på mer rea än 30% nånstans?

O vilken storlek ska jag satsa på till våren, Meja har ju fortfarande 56 i kläder, 62 i overallen som är lite stor. Velar mellan 68 och 74.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2010-01-13 13:56:48 följande:
    Åh vad roligt!! Börjar du nu i januari? Tänk på att de felsta böcker finns i biblioteket på högskolan (ska du läsa i Lund?) oftast i många ex och bäst av allt ett referensex vilket gör att du kan sitta och läsa där. Bra då det blir gjort där....hemma får man ju så lätt för sig att man måste städa och annat viktigt!! Åh vad jag avundas dig som ska läsa, så roligt!!
    jag ska läsa i malmö på mas det dumma är att det är så mååånga som läser till ssk så de flesta böckerna är utlånade och man får bara låna dom i 4 veckor i stöten

MEN jag har ett ess i rockärmen en släkting läser 4e terminen ssk nu så hon har alla böcker

nu ska jag hämta mina hjärtan

Kramis på er
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-01-13 14:14:10 följande:
    Den rååååååååsa såklart, finaste ju. Meja har den i overall, kanske man skulle köpa en jacka till våren?
    JsN skrev 2010-01-13 14:09:38 följande:
    Rouge! Underbar färg!
    Ja jag gillar verkligen den råååsa men så kom jag på att jag visst har en rååsa vantflecce med gula vantar..Väldigt dålig koll inser jag{#lang_emotions_embarassed}-har visst en likadan flecceoverall också men den får flytta...
    lillronya skrev 2010-01-13 14:17:25 följande:
    Lila!!
    Japp- lila it is Trots att vi har en likadan lurvoverall redan
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16