• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

h80 skrev 2010-02-28 21:25:51 följande:
    tänkte oxå beställa skor. Vill du dela med dig av koden?
    Tror det var 3104. Man fick fippla en hel del innan den fungerade. (jag hade gett upp om inte smultron berättat att hon hade fått logga in och ut massa gånger och tömma och stoppa i korgen för att få det att funka.) När jag äntligen fick koden att fungera så försvann rabatten på vägen till betalningen, och jag var på väg att ge upp, men sedan plötsligt (typ tre gånger senare) så gick det.
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 21:49:16 följande:
    Du, min "The big boss" skojjar man inte med... så de hade jag inte vågat...
    Fattar han inte hur mycket tröjor i glada färger du kommer att sälja om du har knalliga skor! Nä, man har inte så mycket att sätta emot om det finns klädkod, men jag räknar iskallt med att kunna ha mina turkosa på vlka möten som helst. (Där jag inte känner att jag behöver extra pondus med kavaj och klack)
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 22:03:26 följande:
    Han är dansk... har ägt ett dataföretag i usa och bott där i många år... väldigt bestämd av sej. Så jag vågar nog faktiskt inte... hade de varit ett par golfskor hade de dock varit ok med vilken färg som helst, de vet jag. Han e lite skum... Så e blir nog ett par svarta som får flytta hit. Dom kan jag ha till tunika och tajts hela säsongen! Ronya berättade för mej idag att Anna hade converse igår på mello, de missade jag helt!
    Men tänk dig ett par vita halvbyxor, turkos kragtröja och matchande converse... *frestar lite* (Du får väl ha ett par skor som du vet är godkända att byta med om det blir någon kommentar)

*retas bara*
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 22:14:42 följande:
    Jag håller helt med dej, STEN COOLT!!! Men dessvärre inte ok bland personalen hos oss...
    VAd är det för j-kla golfklubb? Där tror inte jag att jag vill spela.
  • JsN
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-28 22:32:37 följande:
    NU fick jag svar från MLZ ang min order, seg butik! Två saker var slut av nio beställda samt att en baddräkt enbart fanns i större strl än jag ville ha, så jag hoppade av min order och lär inte försöka handla där igen! Tycker att rean kunde skötts lite bättre liksom...Ingen serviceminded person bakom den butiken tyvärr.
    En av mina tre saker var slut efter att jag fått OK på min order... Det ska nog fjäskas lite nu innan jag bestämer mig för att verkligen handla.
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 22:22:31 följande:
    Bland våra gäster e de helt okej, fast personalen har lite andra regler... Om vi säjer såhär... THE BIG BOSS e som savg vääääldigt speciell..förra veckan ägnade vi säkert 2 timmar på att diskutera VAD är service!? Enligt honom är det att le åt kunderna, service kostar inga pengar, det är gratis... KNAPPAST VA!?!? Innan han fattade vad vi menade... de tog lååååång tid Himla tur att vi har en chef under honom alltså!
    JAg brukar försöka välja bort ställen (oavsett vad det gäller) som har dålig personalpolitik.
  • JsN

Liljan, du måste lita på honom! (Så länge han vet att du inte gör det och inte somnar på riktigt så behöver han inte hålla sig vaken) Du blir ocså en zombie om du inte får sova även om det kanske tar fler nätter för dig än för honom. Största fördelen med att vara två med barn är att man kan hjälpas åt.

• JsN

Hur är det med alla sjuka barn idag? Bättre hoppas jag!

• JsN
    Zvartaliljan skrev 2010-03-01 09:24:38 följande:
    du känner inte min sambo...han plockar upp en kudde o vaggar på natten istället för sonen som ligger o gallskriker bredvid...
    Låt honom ta passet fram till 12 eller 2 då, och gå och lägga sig sent, så lägger du dig tidigt! Försök planera för att ni båda får MINST ett sammanhängande fyratimmars pass med sömn. Då klarar man sig på slummer utöver!
    Zvartaliljan skrev 2010-03-01 09:24:38 följande:
    värre...har fått tid kl.10.45 på sjukhuset. VC ville inte ens ha dit oss utan skickade vidare oss direkt. Tydligen är det väldigt många RS-sjuka barn här nu och flera spädbarn vårdas på sjukhus.
    Stackaren! Hoppas ni får någon hjälp!
  • JsN
    mysungarna skrev 2010-03-01 09:27:51 följande:
    puuh jag just nu tvättar jag upp handdukarna som la i maskinen då den la av i badkaret  nöden har ingen lag. Hur är det med er
    *skrattar* Behöver du handdukarna? Annars häng ut dem ute och tvätta dem när nya maskinen kommit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16