• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Greksmurfen skrev 2010-02-27 07:33:55 följande:
    gomorn=)... här  vaknade maxen kl 07.00.. tog ssovmorgon han.. dock så har han ätit 3 ggr inat.. vad är det när man e 16 mån =O.... gav inteupp å sov förrens han fick sin flaks =S
    Om det är någon tröst så äter min 2½-åring sedan någon månad bara enstaka nätter. Det går över.

JAg låg i sängen och sov til curlingfinalen. Såg första ronderna och sedan väckte maken mig så att jag såg avgörandet. Någon timme senare kom pytte och la sig hos oss så jag aknade igen. Vid sju var det morgon, men jag fick ligga kvar i sängen en halvtimme. Så ett glas vin för mycket igårkväll plus för mycket vitlök i maten vilket jag äter up idag (och framförallt gjorde inatt) kombinerat med för få timmar och upphackad sömn gör att jag känner mig kraftigt bakis. Och jag tänkte jobba idag! Kul, kul, men det komer att kännas skönt när det är gjort.
  • JsN
    Greksmurfen skrev 2010-02-27 08:05:10 följande:
    2,5 åring..uhhhh maxen ju bara 16mån... tänkte han kunde sluta med nattvällingen innan Lillasyster kommer BF 2 aug... men ddet e kanske bara lyckotänkande =P..här gottade vi med med massa vitlök i maten å vin (alkoholfritt dock =P) mumma=)...ja det e alltid bra å stanna när man känner sig nöjd hehe
    Eftersom pytte alltid somnat om meddetsamma efter att ha fått sin välling så har vi aldrig bråkat om det och hen har som sagt slutat ändå.

Angående vinet så borde jag inte med tanke på vad jag drack känna av det alls, men kropen säger tydligt att den visst tycker det var för mycket.
  • JsN

Inte är du världens sämsta mamma, greksmurfen! Tur att han verkar OK! De små är fantastiskt duktiga på att nosa upp precis det de inte ska hitta!

• JsN

JAg har ett par hemma i dem har jag 37,5; UK5; 24,0 cm. Jag har 37/38 i skor. Jag har köpt nya nu på ellos som jag tog i stl 38, får hoppas det blir bra.

• JsN
    JsN skrev 2010-02-28 20:52:31 följande:
    JAg har ett par hemma i dem har jag 37,5; UK5; 24,0 cm. Jag har 37/38 i skor. Jag har köpt nya nu på ellos som jag tog i stl 38, får hoppas det blir bra.
    Converse alltså... *mäter foten* Den är 24 cm
  • JsN

Småfolk, blå tröja med monstertruckar, vilken är det? (Mylittleztore strular)

• JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 21:18:32 följande:
    Sten tuffa!!! Men alldleels för utmärkande för mej att använda¨på jobbet.. å om jag har ett par sånna hemma kommer jag bergis glömma mej en morgon och ta dom på mej, min chef hade INTE blivit glad kan ja säja
    Oj! Vilken trist chef! JAg tycker de är så hinla kul just för att de kan pigga upp vem som helst en seg och tråkig dag. Men jobbade du inte i en golfreception? Det är väl ingen som bryr sig om färg då? Mer än i positiv bemärkelse då!
  • JsN
    h80 skrev 2010-02-28 21:19:27 följande:
    finns det inte nån rabattkod på ellos nu? nästan säker på att det gör det
    Jo, men pyttes Kavat var dyrare så jag använde rabattkoden på dem! Tycker dessutom att det är ett helt OK skopris till mig själv.

Jag måste till skomakaren i veckan, jag har en hel påse med stövlar (alla som jag är hyfsat klädd i nu under vintern) som måste klackas om. *suck* Hoppas på mägndrabatt.
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 21:22:40 följande:
    Jo du, de ska helst va prasselbyxor och pike tröja, och golfskor... Jag äger ju inget av de då jag inte spelar  
    Äsch, jag spelade i converse innan jag köpt riktiga golfskor. (och de är knallrosa, mina golfskor alltså) Och tillräckligt många golfbanor har jag hängt på (även om jag fortfarande inte är klar med mitt gröna kort) för att bli förvånad över att ett par turkosa skor skulle sticka ut. Converse är ju liksom klädda jympaskor. Du får väl ha matchande piketröja!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16