• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-02-26 13:50:05 följande:
    NU finns bilder i bt
    Tom jag som inte gillar lila ÄLSKAR den färgen!
  • JsN
    stökmamma skrev 2010-02-26 15:28:00 följande:
    du hur lång  är du ung? för visst hade du köpt ett linne i 140-152?
    Jag är 167 och har ett molo-linne i största storleken. Kan även utan problem ha småfolks största barnstorlek. Enda problemet är att jag tycker ärmarna blir i kortaste laget när jag köper barnkläder. (Men ja, jag är rätt smal)
  • JsN
    Greksmurfen skrev 2010-02-26 18:37:09 följande:
    kan någon säga till min son at det är inte gott med hund matvarför envisas med å stoppa det i munnen
    Vi kräver att man sitter ner när man äter det. Det tog några veckor sedan var det inte spännande mer. Det är bara att bita ihop och inse att det inte är något farligt om än känns lite ofräscht för oss vuxna.
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-02-26 19:24:28 följande:
    Ja alltså hon har röda överdragsbyxor. I höstas hade hon en ljusrosa jacka till och det var väldigt fint. Men jackan är nu för liten. Så hade tänkt mig en svart jacka nu. Men egentligen avskyr jag svart
    Den blåa MATen?
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-02-26 21:32:27 följande:
    Någon som har tips på koftor att ha utanpå alla dessa fina molo klänningar?Vill ha sådana där enkla finstickade koftor i svart, rosa, vitt...
    Storlek?

Villervalla har fina enkla tunna koftor i bomulstrikål. Esprit har jag en tunn grå oanvänd för pytte vägrar kofta. Alla kläder hen kan ta av sig, tar hen av sig.
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-02-26 21:55:12 följande:
    Har du länk?
    Den här måste ju vara jättesnygg till röda skalbyxor, för att inte tala om hur snyggt det lär vara till alla former av rosa och lila.

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=3591&qProductColorId=30&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=11&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=11&qGroup=819&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=84&qvirtualClass=&language_id=1&gender=2&qSiteId=3

JAg har sett den i petrol på danska sidor också
  • JsN
    Stormis skrev 2010-02-26 21:57:02 följande:
    Tack själv för idag
    Pytte sov halv åtta. Maken och jag fick en riktigt romantisk middag. *myser* Vi har date i sängen till curlignen
  • JsN
    lillronya skrev 2010-02-26 21:56:57 följande:
    Hej i tråden!!Kikar in från jobbet en sväng för att se vad ni hittar på. Är fortfarande helt lycklig över den fina jackan vi fick hem idag.
    Det förstår jag, den är underbar!
  • JsN
    Stormis skrev 2010-02-26 22:05:25 följande:
    Tolkar detta som att du inte nöjer dig med vintervarianten, utan även kommer att köpa den tunnare .
    Tyst med dig! Men pytte ska inte ha blå!(Den är fin, men jag tror att jag har fyllt den blå kvoten, även om jag vet att hen klär i blått likaväl som orange) Jo, jag är sugen, men isåfall vill jag ha den beiga som K har eller möjligtvis den i petrol.
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-02-26 22:07:36 följande:
    hmmm vet inte riktigt om den passar i parken. svea är ju ändå ute 3 timmar per dag. Så vill ju ha funktionskläder som håller och det tror jag inte mat jackorna gör, tänker på deras armmuddar.
    Det är väl 5000 vattenpelare på dem så de är ju mer vattentäta än softshell, men för de pengarna ska det kännas rätt på alla plan. (Men du har väl sett hur glad lillronya är )

Stormis, dessutom har jag köpt vårjacka i grönt från Kikkid på rea, så det är nog svårt att motivera fler jackor... (om inte att jag gillar jackor är ett motiv )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16