• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Någon som vet om LLM brukar öka sin rea från 30% eller håller det kvar vid det hela tiden?

• jompa
    Smultronhjärta skrev 2010-01-09 09:31:09 följande:
    Jag undrar samma sak-finns en del jag vill ha där God morgon
    Precis har sett lite jag med men är för snål för 30%
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2010-01-11 19:43:34 följande:
    Godkväll i tråden...! Lyckdes hålla Milo vaken tack vare att vi åkte till mamma och pappa och nu ligger han redan i sängen och sover förhoppningsvis... Vågar inte kolla riktigt än Fick FINA underbara MAT jackan från Jompa idag! Så jädrans fin är den gröna! Så nu har vi 2... Men storlek 3 år satt faktiskt bättre än 4 år så jag kan ju skylla på det
    Hej vännen.
    Vad kul att du gillade den
    Jag älskade oxå den gröna färgen men maken var mer tveksam, men vad vet karlar om sånt egentligen
  • jompa
    söta kråkan skrev 2010-01-14 21:07:52 följande:
    hihi du slog till stort direkt  var det du som snodde den sista fjärils mössa bil mössa hajlinne till viggoprästkrags tröjaregbågsleggings fjärils linne blev det till busarna här
    Hej tjejer
    Var har ni shoppat nån stans? Vem har fått in nya Molo?
  • jompa
    Tasha78 skrev 2010-01-14 21:11:41 följande:
    annacill och bor
    tack rusar in och kollar
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2010-01-15 18:25:40 följande:
    Hörni flickor..vilken lurv ska få flytta? Bild här ovanför
    Absolut inte den turkosa Småfolken, den är jag såååå avundsjuk på. Skulle betala dyrt för en sån.

Jag tycker Molos turkosa med röda kantband kan flytta. Och sen om du kan avvara en till den vanliga fleecen.
  • jompa
    H I L L A skrev 2010-01-16 13:05:49 följande:
    mortillsju -- Din lilla tös är såååå ljuvligt söt !!! Gott med semlor! Blev väldans sugen nu Blir nog en tur till konditoriet här senare i em
    Hilla,
    Har hittat din blogg och får se dina sötnosar lite oftare
    Men du vilken fint hem ni har, precis min smak. Skulle så gärna vilja flytta till hus och få inreda lite mer.
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2010-01-16 18:13:23 följande:
    Helt ot men är det bara jag som längtar tills Melodifestivalen drar igång? Alla jag pratar med tycker att jag är helt knäpp eller ja, knäppare än vanligt
    Du är inte den enda
    Längtar varje år, vi är så där riktigt knäppa med träff varje delfinal och omröstningar.
  • jompa

Hejsan Någon som vet varför det dröjer med Molosar på LLM, brukar inte de vara bland de första att få? Även Babyshop brukar ju vara snabba att få in.

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-20 19:49:21 följande:
    Inge fel på min glajjer inte  Jag tycker den va lite repeat sådär, sen har jag lessnat på starsen känner jag Får bli nån blomma och sen nåt mer.. resten får vara
    Hej hej vännen.
    Hur går det för er i huset? Tänkt så mycket på er.

Gillade du inte Molosarna nu i vår, det är ju nästan skrämmande Eller kanske lite sunt oxå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16