• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Duntoffla skrev 2010-02-21 20:50:01 följande:
    Nja, man ska ju bli av med skiten förr eller senare också. Vill inte öka för mycket.När ska vi ta vår tur?
    Ja när kan du?
    Vi kan ju inte räkna med snöfritt om vi ska ta det innan midsommar men vi får ta en bra lunch på ett varmt och mysigt ställe
  • jompa
    Helle skrev 2010-02-21 20:51:18 följande:
    Jag tycker faktiskt att KappAhls jeans sitter riktigt bra på min smalare son. Har ni testat dem? I mitt galleri under Philip finns nog ett par bilder där man kan se jeansen bakifrån i a f. Ska se om jag hittar.
    Enda affären jag inte varit i då jag tycker de annars har rätt fula kläder men kanske måste göra ett undantag.
  • jompa
    Helle skrev 2010-02-21 20:55:04 följande:
    Ja du, jag håller med om övriga kläder, men då och då hittar jag faktiskt riktigt bra jeans där. De är smala hela vägen och lite kontrast till NS.
    Då tar jag en sväng dit och kikar, får nog bli något par NS oxå men vill gärna ha annat med.
  • jompa

God morgon tjejer.
    Ser att fler har morgonpigga barn, mina vaknar dagistid även på helgen. Men som ni säger när de är tonåringar får man väl aldrig upp dem

Är det någon som vet om det kommer linnen från Katvig? Behöver fler sovlinnen.

• jompa
    ängeln83 skrev 2010-03-05 14:50:23 följande:
    Okidoki Jaaa...här är humorn minsann på topp Då betalar jag in nu då.

Hej tjejer
    Är det fredagshumorn som kommer fram redan
  • jompa

Jag är kär...........

I Katvigs rosa/grå och grön/grön åhhhhhh så fina de är. Lööööve.

• jompa
    Helle skrev 2010-03-06 06:51:24 följande:
    God morgon Jacao: vilken söt tjej i fin jacka.  Kanonsnygg färg. Det verkar som de flesta går upp 2 storlekar i softshellen så då gör jag också det. 
    God morgon.
    Du är uppe tidigt som alltid
    Vet du möjligen om det kommerl innen i Katvig? Måste ju bara ha den rosa/grå och grön/grön i såna fall. Älskar de färgerna.
  • jompa
    Helle skrev 2010-03-06 08:43:13 följande:
    Japp, alltid uppe Fast imorgon ska jag få sovmorgon Det finns ju linnen, men jag vet inte vem som tar in dem. Inte på nära håll i a f
    ok men då kommer det kanske till någon i alla fall

Skönt med sovmorgon, det var ett tag sen.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-03-06 09:13:32 följande:
    HejHär är det bara bra. Snart dags för lite frukost. Noel kikar på PLayhouse Disney, pappan sover och jag är uppe. Oj, vad kallt! Här är det bara -7.
    Ahhhh han är oxå fast i Playhouse träsket precis som mina små
    Man kan snart sångerna själv innan och utan.

Underbart väder, måste ut en sväng i solen sen.
  • jompa

Nån här som använder prolisten på Tradera? Är det i beskrivningstexten som man skriver tex att man använder sig av Traderas vinnarmail?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16