• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-02-24 14:45:08 följande:
    Ja gör det! Hela gänget är välkomna! Det var sååå roligt! Vi har nog fångat minst 15 möss i vaskskkåpet denna vintern. Jag tömmer dock inte fällan, det får mannen göra. Gillar inte att döda men när det gäller möss som invaderar mitt hem finns det ingen nåd i mina ögon.
    Jo, men det är skillnad på någon enstaka och massor. Vid massor hade jag också fått fixa tanken på döda möss i musfällor. (och jag ahr egentligen inga problem med att de dör, bara att de ligger döda i fällan *ingen logik alls*)
  • JsN

Hoppas dottern kryar på sig snabbt busbellan!

• JsN

*gissar att det blivit problem i produktionen*

• JsN
    Tasha78 skrev 2010-02-24 17:02:26 följande:
    men fattar dom inte att det hade varit en hit
    Jo, men tänk om det är så att det visat sig att knapparna släpper eller alla är felsydda eller...
  • JsN

Är det ngn som kommer ihåg vem som ville ha storlekskillnaden mellan baby och jr fleece i stl 92?

(Jag lovade att inboxa)

De är lika breda, skiljer 2-3 cm i ärmlägnd och 3-4 cm på lägnden

*tiitar på OS*

• JsN

*hoppas att snörena är röda* Annars får jag väl byta skosnören!

• JsN
    lillronya skrev 2010-02-24 22:21:06 följande:
    JA det är jättekonstigt!Jag höll ju i de för cillen tyckte det var Emiliostajl på de. Men hoppade över de denna gången. KOmmer bara inte ihåg vad det var för färg på snörena!
    JAg såg bilden på annacill och bestämde mig just för att de röda snörena gjorde dem så pyyteiga!
  • JsN
    Fröken Gotland skrev 2010-02-24 22:23:16 följande:
    vilken strl? Jag sticker ner imorgon och kollar och köper väl dom som finns kvar .. kan nog få en del av dom på tradera då om ni inte ska ha dom och det är fel strl :) Inboxa om strl vad ni vill ha så kollar jag imorgon dom öppnar 12 :)
    Är det cubacarsen?
  • JsN

Vem var det som ville ha måtten på lurv i 92 baby och jr? *provar när det är lugnare*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16