Kan man på ngt sätt söka i detta forum bara? Jag vill ha prästkragsklänning-måtten som jag vet ngn skrivit, men det är ju hundra sidor sedan som jag inte pallar kolla igenom.. ngn som vet? eller som har den och kan mäta? längd och bredd.. please..
i 86/92 var måtten 54 cm lång (från axel-ner) och bredden 30cm+ (precis under armarna)
Ja jag vet inte var jag ska göra av det... Har tom. fått kläder med massa fläckar på som inte går bort som är ärvda i årtionden... "ja men den koftan äääär ju sååå gullig ändå"... Mmm ... *not*
INGET slår griströjan!! NÅNSIN ha ha ha *hemskaste presenten i mannaminne*
VI VILL SE BILD IGEN! Ja det blir att skänka bort det sen. När jag orkar samla ihop det! har en hel del från Milo oxå när han var bebis, ljusblått och beiget och TRÅKIGT. Det var innan jag upptäckte Molo... Inte lönt att sälja sånt ju.
hej hej flickor, handlat massor idag fiiiiina nya molisar och min mamma var med och sponsrade massor, tack sötaste finaste snällaste mammaMina auktioner går ut ikväll, håller tummarna för dem.Min shopping finns i bt
Vilken snäll mamma du har!! Håller tummarna för aukktionerna, håll en tumme för mina oxå..går inget vidare tycker jag