Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-01-12 21:13:57 följande:
    JAg har också lagt ut idag.Sugen på att lägga ut sommarkläder, men väntar nog tills det inte är så här vintrigt längre.
    Nä, det känns lite kallt för linnen va? Väntar nog med det tills feb/mars...men det hade suttit fint med lite extra kulor nu vid molosläppet
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-01-12 21:16:52 följande:
    Det hade inte alls varit fel. Får hoppas att det som är på T nu går riktigt bra, sålänge.
    Japp, har haft några köp nu men bara ett bud..hoppas det lossnar snart
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-01-13 14:36:30 följande:
    Åh jag och mina frågor..Ni som har lurvfleccebyxorna-hur är de i storlek?
    Normala tycker jag, Bus kan fortfarande ha sina som är 92 och hon är ca 94-96cm
  • Everlonn

Jag hade gärna tagit en tur till Åre{#lang_emotions_dreamer} Hälsat på Pölsekäringar längs hela vägen upp

Äckligt mätt, ätit hemmagjord fiskgratäng *mums* åt nog lite för mycket...

Vad tror i? Kommer det Molo imorgon? Hoppas!{#lang_emotions_tongue_out}

• Everlonn
    SmillaMilla skrev 2010-01-13 17:35:57 följande:
    ha ha ja vad säger man. Himla pölsekörringar som måste lägga ut så mycket fint på t nu. Jag har nu köpt 2 lika dana tunikor fast i två olika storlekar på två dagar.
    Knep du Bubblans oxå? Men de är fiiina de rosa rutorna{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2010-01-13 17:47:13 följande:
    Åhhhh knickers vill jag också ha. Jag har nu två tunikor, ett par leggins och ett linne. Förr hade jag även en bodysuit. Såååå fin!
    Knickers och linne, leggings och suit har jag kvar Har haft suiten i 3 storlekar
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2010-01-13 21:05:21 följande:
    tänk vilken tur man har att folk man känner va i kalmar idag eleraff har ju såå bra rea.. så förde över pengar, o sen fick jag hem saker nu precis.. ta 5 bet för 2 såå.. 5 overaller (2 regnbåge) för 2600 nåt.. o så köpte hon massa massa kläder..!!! ska hämta listan o skriva.. gjorde av med typ.. harkel, 5000, men jisses va kläder jag fick!! o bara de 5 overallerna skulle kostat det ju.. !!!så fick typ allt annat på köpet.. *letar kamera o batterier*
    Var det ta 5 betala för 2???? På Eleraff? OJ!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2010-01-13 22:30:48 följande:
    Äntligen! nu ligger dom i bt, o i mitt galleri med liite mer info iaf.. =))
    Fiiina fynd!!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2010-01-13 22:31:28 följande:
    jaha?? o va trillade du dit på nu då?? få se!!!
    Jag som skulle spara till nyheterna{#lang_emotions_embarassed} Man ska INTE sitta och slösurfa på T när man pratar i telefon *hjärnan domnar*

Lyckades trilla dit på:

http://www.tradera.com/MOLO-LURV-FLEECE-GUL-STRL-98-auktion_104649540

http://www.tradera.com/NS-NOVA-STAR-nova-star-jeans-byxor-strl-98-auktion_105392470

Men det var himlans trevligt att prata lite med Nikki{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16