• Tintene

Gravid mha IVF och BF Augusti-10?!

Förresten tror jag mer o mer på att d e bebisen jag känner ibland då det liksom "bubblar", puffar eller smårycker i magen - underbart {#lang_emotions_smile}{#lang_emotions_heart}

• Tintene
    Lapsang skrev 2010-03-07 10:50:47 följande:
    Grattis Tetinne!! Håller med om att det verkligen är skillnad på magstorleken! Jag har ungefär lika stor som du. Jag ska också på UL v 32, för att kolla tillväxten.rasmusnalle: vad härligt med din mamma! hur mår hon?mermaid: välkommen tillbaka! undrade just vart du tagit vägen! låter fruktansvärt att jobba 12h/dag som gravid! jag orkar knappt jobba 8 timmar!
    Ja d e kul nu när magen börjar synas {#lang_emotions_smile}
    Var inne o kika hos dig... {#lang_emotions_wink}Har du inga bilder du kan lägga upp på magen/bebisen...?!

Ni andra oxå... Nån annan som har lagt upp magbilder? {#lang_emotions_gravid}
  • Tintene
    7879 skrev 2010-03-07 17:17:20 följande:
    Hej! Nu är jag åter från en härligt underbar vecka i fjällen, har verkligen laddat batterierna för att jobba på igen. Kul att höra ni som gjort RUL, och att allt sett bra ut, känns skönt att höra! Tetinne: HAr tagit magbilder så får väl lägga ut det men inte tyckt att det varit så mycket att lägga ut ännu. Jättefin mage du börjar få!
    Åh va skönt d låter... Man behöver verkligen komma bort o ladda batterierna ibland!

Ja som sagt d e  kul nu när magen börjar ta form...-mycket välkommet!
    Men jag förstår precis vad du menar- har ju lagt upp bilder sen v 9+0 men d e först nu d börjar synas/hända nåt {#lang_emotions_wink}. Men d e ändå kul att se utvecklingen på det sättet tycker jag!
    Lägg gärna upp dina bilder ändå  om/när du har lust såklart {#lang_emotions_wink}
  • Tintene
    Pluttemor skrev 2010-03-07 22:03:40 följande:
    någon som känner sig osvullen och platt vissa dagar? Känns som att min mage inte är lika svullen som förut..
    Ja jag e mer eller mindre svullen från dag till dag...
  • Tintene
    7879 skrev 2010-03-08 09:07:58 följande:
    Tetinne: Nu har jag lagt in två bilder:)
    Va kul... men kan inte se ditt galleri!{#lang_emotions_undecided}
  • Tintene
    Ewing skrev 2010-03-08 11:08:37 följande:
    Hej! Ja jag fick resultatet med en gång, det var ingen förhöjd risk för graviditetsdiabetes som det såg ut nu. Skönt...
    Va skönt!
  • Tintene
    Ewing skrev 2010-03-08 11:12:44 följande:
    Jag undrar om jag kanske ev har foglossning på gång... har emellanåt ett bra tryck på blygdbenet, nån annan som känner sånt? Har även emellanåt ont i höfterna, gör ont när jag ligger ner... hmm...
    Njäe inget tryck direkt men ibland känner mig nästan lite öm i livmoder el äggstockstrakten... Inte öm om jag trycker men d e liksom en känsla bara- skumt {#lang_emotions_undecided}
  • Tintene
    Caribe skrev 2010-03-09 08:55:27 följande:
    7879 - gå in under "kontoinställningar" och klicka i "bildgalleri" så skall du se att det fungerar (tjuvläser här ibland  )
    Klart du får , men vill du inte va med  här då? {#lang_emotions_wink}
  • Tintene
    Lapsang skrev 2010-03-09 09:38:56 följande:
    Tetinne: glömde svara på din fråga om bilder. Lägger kanske upp ngt senare, men just nu har jag så mkt med en enda röra hemma (har nyss flyttat, renoverar nu för fullt) så tror inte jag får tummen ur att göra det just nu... Men när vi fått ordning om ngn månad eller så...! Då är den ju större också!
    Ja men gör det när du vill o har tid vännen! {#lang_emotions_smile}
  • Tintene
    Caribe skrev 2010-03-09 09:41:50 följande:
    Tetinne tack för inbjudan, men hänger redan i en annan tråd och hinner inte med fler just nu, men då jag befinner mig i vecka 15+3 så är det ju spännande att tjuvläsa hos Er och ni har alla mina tummar
    Förstår!
Svar på tråden Gravid mha IVF och BF Augusti-10?!