Gullan skrev 2010-01-18 20:21:42 följande:
Jag som varit skengravid sju gånger, har minsann symptom den här gången också. Någon gång skall de väl vara riktiga? -Växt/molvärk i livmodern-Liiite illamående (antagligen inbillning)-Spänningar i brösten (pga grav eller mens?)-Bubblig och gasig i magen och nr2 flera gånger om dagen (har förvisso ätit bönor)-Lätt snuva som kom idag (det har jag aldrig haft som (sken)symptom tidigare)-Aprikosfärgad flytning idag (nidis eller vanlig "snart kommer mensen"?)Den som lever får se helt enkelt
BIM på måndag och spottings borde börja komma på onsdag om ingen bebis flyttat in.
Då tycker jag att de kan vara riktiga denna gången!
Vet många andra som haft spottings som fått dessa precis som vanligt men att det senare försvunnit närmre BIM - hormonerna går upp tillräckligt. Så även om spottings kommer så kan du fortfarande få ett plus.
Nilla21 skrev 2010-01-18 19:59:48 följande:
Tian... fin bild... jag hann köpa järntabletter innan du skrev... får se om de funkar om inte får vi börja med det du sa...en annan sak min bh gick i sönder idag bygeln knäcktes.... jag hade bara 1 bh som passa ( köpte den precis när jag började få större bröst) va f*n ska man ha på sig imorrn i skolan :S utan? :O ehhhhhhhhhh de går inte med mina *harkel* E kupor usch dagens i lands problem
Ojdå, fy vad tråkigt. Låter inte som du kan gå utan bh, jag hade inte klarat det och jag har numera bara D. Kan du inte dra ut byglarna, kan kanske klara dig på det ett tag ivf.
Tack för alla fina kommentarer om min nya bild. Kommer att rama in den och en annan där min sambo lutar huvudet på min mage. Har turen som har en kusin med fotostudio.