Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Haha, jag var också på Ikea i förmiddags, första besöket sen de öppnade.

• mojutten

Lessen Gullan, jag skickar en bunt virtuella kramar.
    Jag har aldrig varit speciellt fokuserad på vilken månad bebisen skulle komma, även om jag ibörjan verkligen hoppades på en vår-bebis. Nu skiter jag fullkommligt i vilken månad det blir, den får dyka upp på julafton om den så vill bara den kommer.

• mojutten

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Hjälp vad ni skriver. Hinner inte med, men välkomna till alla nya och hoppas alla gamla har kryat på sig .

Trött idag efter en härlig DM-kväll. Jag håller med Sailor, segt i början, underbart i slutet.

Jag har också fördrivit vansinnigt mycket tid i skolan, flummade runt lite där i början på Universitetet så det tog lite tid och inte har jag kommit ifrån miljön ännu då jag jobbar på KPH universitet...

Grundskola 9 år.
    Gymnasie 3 år.

Härnösands högskola 1 år.
    Umeå universitet 5-6 år

Doktorand 5år.
    Totalt 22-24 år.

• mojutten

oj vad konstigt det där såg ut men det här vad vad jag tänkte skriva.

Hjälp vad ni skriver. Hinner inte med, men välkomna till alla nya och hoppas alla gamla har kryat på sig .

Trött idag efter en härlig DM-kväll. Jag håller med Sailor, segt i början, underbart i slutet.

Jag har också fördrivit vansinnigt mycket tid i skolan, flummade runt lite där i början på Universitetet så det tog lite tid och inte har jag kommit ifrån miljön ännu då jag jobbar på KPH universitet...

Grundskola 9 år.
    Gymnasie 3 år.

Härnösands högskola 1 år.
    Umeå universitet 5-6 år

Doktorand 5år.
    Totalt 22-24 år.

• mojutten
    Subklavia skrev 2010-01-26 10:22:50 följande:
    Tack! Oj vad jag känner mig obeläst när jag ser hur länge ni har pluggat! Grundskolan 9 år Gymnasie 3 år Komvux ca 2 år Högskolan 3 år Det blir bara 17 år totalt
    Japp, BARA 17 år. För mig känns det som om jag bara har blivit mer insnöad och mindre allmänbildad. Typiskt jag kan mycket om lite fenomen.
  • mojutten

Fika vore kul, jag tror att de flesta av oss jobbar eller studerar på dagtid. Ja, jag försöker iallafall att jobba men det är segt idag.-

• mojutten

Som det ser ut nu så hänger jag gärna på och fikar, det enda som kan sätta käppar i hjulet är jobbet.

{#lang_emotions_flower}Fika tisdag 2/2, klockan 18.00 (?), Hansagallerian (?){#lang_emotions_flower}

Tian
    Zix
    Puchiko
    Mojutten
    Eller möjligtvis om Äl kommer tidigt ;), fast jag tror jag fikar ändå. Nog borde det finnas tid för båda.
  • mojutten

{#lang_emotions_flower}Fika tisdag 2/2, klockan 18.00 (?), Hansagallerian (?){#lang_emotions_flower}

Tian
    Zix
    Puchiko
    Mojutten
    Claire

Lessen Claire du föll bort men nu e du tillbaka igen
  • mojutten

Tian
    Zix
    Puchiko
    Mojutten
    Claire
    Lurven83

Skit, då hann Lurven dit innan jag postat...nu då?!
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4