Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
t-6 and counting....
t-6 and counting....
Hoppas att kärleken hittar hem snart igen Claire, det löser sig säkert om ni får lite mer tid.
Jag hade också en period då jag vaknade med kramp i vaden, det är verkligen inte roligt och definitivt inte skönt. Brukade känna av det i dagar efter.
Puchiko...hoppas, hoppas, hoppas!
Heavensangel, hjälp vad tiden går fort. Det känns som om det var alldeles nyss du plussade och Tian var utan mage.
Själv har jag haft lite trötta dagar och inte varit på det bästa humöret men trots detta har jag inte varit så stressad och orolig över att det ska fungera denna månad och det känns skönt. Jag tror minsann att ledigheten över jul gjorde underverk.
jag håller med Puchiko, ring och hör. Men som du själv säger så det kanske bara så att du nått den magiska gränsen.
lessen för det negativa testet Puchiko,
många kramar till er båda
Puchiko, jag kommer inte ihåg hur många gånger som ni har försökt så kanske är det lite tidigt att fundera på eventuella fel men jag tänkte bara på att jag vet om folk som har lång cykel (med ÄL) som har fått pergotime för att kunna veta att när de har ÄL och att de med säkerhet har det så det kanske är något att fundera på om dina långa cykler fortsätter.
ok men då är det ju ingen fara än, förutom att det så klart är irriterande med en så lång cykel då det blir ett evinnerligt väntande
Hjälp vad det skrivs, fast väldigt roligt att tråden är så aktivt.
Ömma bröst idag, kanske plus kanske inte, spännande.
Zix, jag tänkte detsamma vilken sötnos.
Nej Sailor har tanten kommit?