Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

åh nej ingen får veta Och ja oktober blir det

Längtar ♥
  • Lurven83
    Tian 10 : tack för det kramar tillbax

Fast känns som om man inte kan gå ut och bete sig normalt idag haha har så lust att berätta för killen redan nu, men han ligger och sover och börjar inte skolan förän kl 10:00

Själv vaknade jag kl 5:20 och kunde inte somna om så nu är jag super trött och orkar knappt sticka till jobb.
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Gullan skrev 2010-01-18 07:45:00 följande:
    GRATTIS Lurven!!! Vad underbart
    Jo kl 8:00 gick jag in till han i sovrummet, var helt uppspelt, sa till han att du vet ju att jag lovat dig en present! (vilket jag lovat sen tidigare) Slängde mig i sängen och gav han paketet, det var 2 små body, låg nära han och mitt hjärta bulta som fan! Så öppna han, men tråkisen fatta inte direkt. Jag sa till han. - om allt går som det ska kommer den 1 oktober.

Han bara: Va är du gravid och så ett jätte smile, han sa att det tar nog lite tid att smälta det.

Han sa att han tänkte först att t-tröjan var lite liten innan han öppna den helt och fatta vad det var haha
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Tian 10 skrev 2010-01-18 11:35:19 följande:
    Såg det, men vi postade ju med bara 2 minuters mellanrum. Skrev när ditt kom in. Ska tänka positiva tankar! Att du kan hålla dig så länge...
    hihih i know
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Zixi skrev 2010-01-18 15:03:57 följande:
    Nån som är nyfiken på vilken typ av parasit det är??????
    JA!!
    Längtar ♥
  • Lurven83
    claire skrev 2010-01-18 14:09:29 följande:
    grattis, lurven!!!plus på bim-6 alltså??? det var som fasen..! njut av din lyckodag!!
    Vacker Utsikt skrev 2010-01-18 12:51:19 följande:
    STORT grattis Lurven! Vilka underbara nyheter så här på veckans tråkigaste dag!! Åh den där tiden när man precis har plussat är underbar! Overklig men härlig o bubblande! Njut!
    Tack så mycket, bim-5 idag faktiskt, men räknar man med skuggan igår blir det ju iofs bim-6

Testar med testlagret, verkar vara ett av dem känsligaste testerna. =)
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Zixi skrev 2010-01-18 15:12:17 följande:
    Och för er som inte vet så släppte mitt ägg från vänster äggstock den 29/10 
    Jag var så säker på flicka och rätt hade jag gud vad skoj! Grattis till flickan. Vilken vecka är du? Hur tidigt kan man se kön? =)
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83
    Ronyas matte : tack så mycket! Kul att kunna ge lite glädje, tyckte det var på tiden med ett plus i tråden, nu väntar jag mig bara fler som kan följa med i oktober!
    Längtar ♥BF~101001♥
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4