Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Headrush skrev 2010-01-20 14:17:13 följande:
    Vad glad jag blir för din skull! Det är ju såhär man ska bli bemött. Så skönt för dig.
    tack så mycket, precis. Först tyckte jag det var så tråkigt att dem inte har ul där i limhamn, men nu har jag ändrat mig, struntar i det med ul, bara det löser sig på inskrivningen. Så tills dess ska jag bara låta tiden flyta på haha
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83
    Nilla21 skrev 2010-01-20 14:42:42 följande:
    du fick inte susan?
    Andrea heter min
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83
    Nilla21 skrev 2010-01-20 15:51:37 följande:
    okej :D hon ser trevlig ut.. jag har susan..
    jag har haft andrea sen tidigare, trivs med henne. Hon sa för längesen när hon gjorde gynundersökning att jag var perfekt för barn. haha där nere.
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83

vet faktiskt inte vem susane är.

Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83
    Ronyas matte skrev 2010-01-20 17:41:02 följande:
    Vart går du nu då? Limhamn? Skönt att du fick en bra barnmorska   Har själv tankar på vart man ska vända sig när man väl blivit gravid... Vill ju gärna gå privat men det verkar ju vara omöjligt.. Annars blir det väl "familjens hus" här i närheten som man tillhör.. Någon med erfarennhet från dem?Denna gången tror jag att vi prickat Äl.. om den infaller som den "ska"... Känns lite konstigt idag faktiskt.. men har kanske Äl idag istället??
    Japp, ja går i limhamn, där på idrottsgatan, har tillhört dem i flera år och dem är sjukt trevliga, hon jag har heter Andrea och jag vet en till som är super trevlig men kommer ej ihåg vad hon heter, men alla jag pratat med är trevliga där, har gått där i många år. Och jag prova ringa runt till andra ställen men gav upp, ringde mottagningen och det var Andrea som svarade. och blev så trevligt bemött att jag bestämde att jag kan inte byta.
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83

Håller verkligen med det med leksaker. Vill verkligen inte få sånt som inte går att stoppa undan liksom.

Och tänker likadant som tian. Jag är nog också lite rosa till flickor, till mina egna barn. Får jag en flicka kommer jag nog inte kunna låte bli att klä henne som en prinsesa. fast vem vet man kanske ändrar sig sen. Kul att klä små flickor.

Fast nu finns det ju jätte finna kläder för pojkar med. Stiligt med en lite pojke med kofta och väst. hhihi.

Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83

Ja klart att dem ska ha kläder som dem kan leka i och är min flicka prinsessa så bryr jag mig inte om hon skitar ner dem. Har varit med om föräldrar som inte låter sina barn leka eller bli panikslagna om dem blir lite skitiga.

Fast vi får se vad det blir för kläder, har egentligen inte tänkt så långt. Känns fortfarande overkligt för mig.

Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83
    Subklavia skrev 2010-01-21 09:18:04 följande:
    God morgon! Är super nervös inför dagen KUB kl 11:20. Hoppas allt går bra!Nilla: Tycket absolut att du kan använda den vagnen med den färgen, jätte fin!Själv är jag inte heller mycket för ljusrosa och ljusblått Är mer för retrostilen.
    klart det kommer gå bra!
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83
    ellebelle80 skrev 2010-01-21 09:30:19 följande:
    hej!Vad kul att hitta andra som bor i malmö. Jag följer gärna med och går promenad de dagar jag kan om det är ok. Alltid kul att träffa nya folk. Ska kolla om jag kan den 26/1.Ha en bra dag alla!!!
    Vad kul med fler i tråden! Välkommen! Och grattis till bebben i magen
    Längtar ♥BF~101001♥
  • Lurven83

Jag blir inte upprörd iaf, men sen kanske jag inte varit ute och kollat kläder än så mycket så har då inte märkt nått. Fast jag är inte sån som blir läätt upprörd över saker. Känns som alla får ju välja själv vad dem vill ta på sina barn oavsett vad affärerna säger.

Längtar ♥BF~101001♥
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4