Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

SailorGirl skrev 2010-01-04 17:22:14 följande:
    Hur gjorde du det Lurven?
    vad menar du? {#lang_emotions_embarassed}
    Längtar ♥
  • Lurven83
    vill bara dela med mig att äl testet visade svagt bara, men testar imorgon igen

Min moster som jag berättat om har fått stegring idag. Hon saom hade 2 mf bakom sig och haft lite problem. Allt är bra mellan henne och hennes kar nu så det känns bra men det är så sjukt att jag också kommer få stegring denna veckan. Tänk om vi plussar samtidigt

Och det roliga är att hon inte vet att vi försöker hihih..
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Puchiko skrev 2010-01-05 16:47:29 följande:
    kul att vara gravida samtidigt Min syster försöker ju skaffa barn, hon vet inte heller om att vi försöker..
    visst blir det kul att överraska när det väl händer hihih
    Längtar ♥
  • Lurven83
    SailorGirl  Jag kopierade bara namnet på den som skrivit och så gick det att klicka på den hihih.

Längtar ♥
  • Lurven83
    claire skrev 2010-01-06 13:57:59 följande:
    Ja. Jag är okej. Men lite chockad.
    skit också! hatar den där tanten!
    Längtar ♥
  • Lurven83

så nu har jag läst ifatt hela tråden. så spännande läsning. Och så kul att läsa om att bebisarna börjar sparka osv.

Och som någon sa, försöka njuta av tiden innan grav ist.

Ingen stegring här inte än

Längtar ♥
  • Lurven83
    mojutten skrev 2010-01-06 18:33:56 följande:
    Tror minsann att jag har ÄL-utslag idag!! Ska vi "orka" fullfölja detta eller har vi tagit ut oss i förtid? Får se till att göra något bra och produktivt av detta. I dag, imorgon sen kan vi kanske ta en dag av vila....
    !! Oj vad skoj! Det är bara att köra! Har ni redan sexat mycket eller?

Själv så blir det inte mycket sex hör, blir varannan dag, sexa igår så idag vila. Fast får jag stegring imorgon blir det ju se 2 dagar i streck wow hahaha..
    Längtar ♥
  • Lurven83
    mojutten skrev 2010-01-06 22:12:30 följande:
    Ja, det är ju inte så att vi lider  precis men ibland kan tiden springa i väg lite och det kan bli lite forcerat till att börja med men det brukar som sagt lösa sig, så jag tror nog att vi kommer att ha täckt in den här ÄL-veckan rätt bra. Om det inte blir ngt så kan vi iaf inte skylla på det.
    hihi vad skönt ändå att känna så känns ändå som om det kvittar på vilket sett man sexar, varannan eller inte, vill kroppen inte ¨så blir det inget liksom, tror inte man ska skylla på det om man har sex regelbundet, hoppas det är vår tid nu bara och att våra kroppar vill
    Längtar ♥
  • Lurven83

zix: haha.. du får allt köpa nya byxor =)

Hoppas det löser sig med din inskrivning, alltid kul att läsa dna inlägg =)

• Lurven83
    First baby skrev 2010-01-07 17:48:15 följande:
    Nova. :) Bilderna är klara :)
    vilka fina bilder! gud vad mysigt =)
    Längtar ♥
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4