Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
inget plus iheller?
åhhh detta är 4 e dagen med influensa eller va de nu är... blir galen jag ska ju kunna gå till skolan imorrn det är viktigt...
feber har ja säkert fortfarande.. känns så men alla temp mätare vi har är sönder
alvedon är de enda som funkar.... åhhh näsan rinner det gör svin ont i halsen hostar kan de gå bort...
Jag brukar vara van vid 2 högst 3 dagars förskylning så detta är ju löjligt inte ens lite bättre på 4 dagar suck.....
kram alla som inte får pluset det får se till att komma snart...
inatt låg kag och titta¨på tv o tryckte bebisen rörde sig har ju känt de innan innanför men nu fick ja en känsla över att de kanske kunde kännas utanpå.. så satte händerna och jag tror h*n vände sig då det buffade på lite.. det var över på bara några sekunder kanske 30 sek direkt efter tänkte jag är de en dröm jag inbillade mig kanske bara men nej jag tror jag har känt bebisen för första gången utanpå..
men hur skriver jag... en massa felstavningar var yr vaken
ihhhhh min svägerska ska till hbg idag för de har inte plats för hennes barn i malmö :S de blir ju födda isåfall i vecka 34+ nästan 35 om de sätter igång henne ikväll :P
små söta pojkar hihi tråkigt att de ska behöva åka till hbg liksom men men de kanske är bättre där....
hon har ju havandeskapsförgiftning o de e tur egentligen att de fått vara kvar dessa 3 veckorna hon haft detta...
men gud vad vatten hon lägger på sig 4,5 kg på 4 dagar :S inte klokt...
hoppas allt går som de planerat och inte läkaren håller kvar bebisarna ännu längre för hon mår ju inte precis bra av att ha havandeskapsförgiftning