Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Instämmer med Puchiko om undisar! Man vill ju presentera sina tillgångar på bästa vis
Införskaffade höfthållare till bröllopet och det gjorde mannen väldigt glad, så till jul fick det bli en ny svart spetsig sak. "Det är så sexigt, så jag blir alldeles skakig!" sa han med stora ögon när han fick se.
Dagen började väldigt trevligt idag, men det är nog för tidigt för att det ska kunna ta. Hoppas på upprepning senare idag och tycker det är väldigt trevligt att mensen är slut, så vi kan ta vara på de dagar då vi har tid (iom att vi båda är så uppbokade nästa vecka då det gäller på allvar).
Puchiko: Jag hoppas verkligen något är på G, vare sig det är det ena eller det andra (även om jag hoppas mer på ett litet frö än något annat). Det låter verkligen frustrerande att vare sig tester, eller kroppen berättar vad som pågår. Fördelen är väl så länge mensen inte dyker upp att det är lite mer fritt fram för kärlek med ens älskling 1 av 8 cykler är ägglös och därmed hopplös. Vi får hoppas att det är en sådan som passerat och att det just nu byggs upp en ovanligt fin och inbjudande bädd för ett frö att gro i.