Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Men FY vilka upplevelser ni har av kk! Jag har bara varit där en gång i samband med mitt mf, och blev behandlad ganska bra faktiskt. Lite "på rutin" men ändå helt okej.
Men FY vilka upplevelser ni har av kk! Jag har bara varit där en gång i samband med mitt mf, och blev behandlad ganska bra faktiskt. Lite "på rutin" men ändå helt okej.
Hej och välkommen, Vacker Utsikt (vilket fint namn förresten )
Nej, ingen har barn sedan innan, men självklart är du välkommen ändå!
Jag har knappt sagt ett ljud i denna diskussionen med KK, men tycker att du slog huvudet på spiken gällande att man ska gå efter sin magkänsla. Jag personligen kommer att tänka på det när den tiden kommer. Inte nu alltså.
Skriv gärna in dig i vår BIM-lista! Där står det lite om vilka vi är också (typ ålder )!
Jag är gräsänka ikväll, så nu drar jag hem till min syster och blir bjuden på mat. Resten av veckan ska det bakas!!
Hur går det för alla er med BIM??
Zix: Jag tycker också att du är värd gräddfilen efter vad du fått gå igenom! Had ejag vetat att det hade gått bra för mig själv hade jag gett upp min eventuella gräddfilsplats till dig, så det så!
Min mage är konstig. Den gör lite ont och bubblar i mellanåt. Men jag är inte dålig i magen.. känns som mensvärk. NU?!! Jaja. Jag antar att vi gått med på att våra kroppar kan vara lite osync ibland..
PLUS att jag har ingen som helst aning när äl tänkte infinna sig, och min sambo är mer borta än hemma denna veckan. Och när vi sedan möts är det mest irritation. Jag hatar såna här veckor. Blir ingen romantik, ingen kärlek, och inga barn gjorda..
Haha.. här sitter jag med scones och mjölk och försöker läsa ikapp, också kommer det ett avsnitt om konsistens på avföring.. tur att man inte är äckelmagad!
Haha. Jag älskar vår tråd!