Inlägg från: Niillis |Visa alla inlägg
  • Niillis

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Subklavia skrev 2010-02-20 13:27:09 följande:
    Grattis, vad roligt. Nu får du öva lite på lillkillen Har lagt ut nya magbilder
    så fin mage :D jag är måttligt avundsjuk på din rand jag vill också ha rand {#lang_emotions_cry}
    BF 2010-06-21
  • Niillis

Åh tror ni inte jag blivit sjuk igen? förskyld o ont i halsen det var 4 veckor sedan sist och då var jag ju förskyld i 1½ vecka vad är de nu då suck så ont i halsen....

BF 2010-06-21
  • Niillis
    Vacker Utsikt skrev 2010-02-21 14:15:32 följande:
    Åh vad tråkigt Mojutten och Gullan! Skickar styrkekramar!Jättefin mage Surikaten! Jag hade oxå rand när jag väntade Elias, kolla in bilden i mitt galleri sid 2. Den gick i stort sett över hela magen men försvann ganska fort när han väl kommit ut. Nu har jag börjat skymta en svag rand igen.. Får se om det är en liten kille den här gången oxå, skrocken säger ju att rand på magen betyder att man väntar en pojke..
    Ja men jag har inte fått rand   kanske är en flicka ändå? hahaha efter två UL kan de inte vara fel även om vi aldrig sett hela paketet på honom då han inte vill visa
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    heavensangel skrev 2010-02-21 17:12:58 följande:
    Jag har ingen rand på min mage...Den är bara tjock :)Nu har min syster kommit fram till ett namn på den lille pojken. Eddie kommer han att heta. Kommer inte att träffa honom förrän om 3 veckor... :(
    då tar vi varandra i hand då? hehe... eddie så sött namn.. men varför 3 veckor känns ju som en evighet väl?
    BF 2010-06-21
  • Niillis

nu har jag mailat min barnmorska (ids inte att ringa) kan ju knappt prata vad är de med denna förskylningen börjar bli lite halvt orolig eftersom det bara var knappt 4 veckor sedan jag hade samma sak och då trodde jag de var influensan... inte kan den komma tillbaka igen väl :S ska vara lite immun mot influensa virus om jag redan haft det väl? visst har man hört om graviditetsnuva men de kan ju inte vara de jag har så ont i halsen hostar feber snuva vill bara gråta jag gillar inte att vara sjuk och inte så nära inpå iallafall {#lang_emotions_frown} så frågade BM mest om jag ska kontakta vården.... kanske är något som inte vill släppa i mig....
    jag blir ju orolig för bebben också vill inte att han ska bli dålig för jag är de   så deprimerande {#lang_emotions_cry}

BF 2010-06-21
  • Niillis

nu har jag mailat min barnmorska (ids inte att ringa) kan ju knappt prata vad är de med denna förskylningen börjar bli lite halvt orolig eftersom det bara var knappt 4 veckor sedan jag hade samma sak och då trodde jag de var influensan... inte kan den komma tillbaka igen väl :S ska vara lite immun mot influensa virus om jag redan haft det väl? visst har man hört om graviditetsnuva men de kan ju inte vara de jag har så ont i halsen hostar feber snuva vill bara gråta jag gillar inte att vara sjuk och inte så nära inpå iallafall {#lang_emotions_frown} så frågade BM mest om jag ska kontakta vården.... kanske är något som inte vill släppa i mig....
    jag blir ju orolig för bebben också vill inte att han ska bli dålig för jag är de   så deprimerande {#lang_emotions_cry}

BF 2010-06-21
  • Niillis
    Vacker Utsikt skrev 2010-02-22 10:02:32 följande:
    Förstår precis hur du känner dig! *kramar* Har oxå haft det så hela hösten o vintern känns det som! Hade jag varit dig hade jag kontaktat vården, bett dem kolla upp så du inte har en infektion i kroppen. Jag gick i över tre månader med bihåleinflammation som gjorde att jag kände mig sjuk o hängig precis hela tiden. Tyvärr är man ju oxå extra känslig som gravid men det kan ju vara skönt att kolla alla värden! Ring nu direkt!
    okej ska ringa... jag går nästan aldrig till vården dålig erfarenhet gör att man struntar ofta i de men nu har jag ju en annan att tänka på... ska ja ringa sjukhusrådgivning eller min vårdcentral vilket kan vara bäst
    BF 2010-06-21
  • Niillis

va sa jag... tyvärr återkom imorrn tiderna slut ... ja jag får väl göra det, om jag mår sämre{#lang_emotions_undecided}

o folk undrar varför jag drar mig för att ringa vården{#lang_emotions_yell} 

BF 2010-06-21
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4