Inlägg från: Niillis |Visa alla inlägg
  • Niillis

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Puchiko skrev 2010-01-22 22:04:51 följande:
    Dag 53 idag.. ingen mens.. men mensvärk.. men det har jag ju haft i två veckor nu så.. börjar vänja mig vid "kramperna"..
    :O har du gått över 53 dagar eller de var 53 dagar sedan du hade mens?
    inget plus iheller?
    BF 2010-06-19
  • Niillis
    heavensangel skrev 2010-01-23 08:40:30 följande:
    Nilla: Jag blir inte klok på att kolla på mina datum heller. Mitt BF är enligt mitt UL den 9 dec flyttat till den 15 juli. Men enligt det så ska jag ha haft ÄL dagen innan BIM. Låter konstigt för mig. Dessutom hade jag stegring på ÄL en söndag i okt. Minns ej datumet. Men i alla fall följer man det så så har jag BF den 5 juli. Så antingen är jag i v 16 nu eller v 18. Vem ska man tro på??? Ska in på UL nu den 1 feb för att kolla hur det egentligen står till... För övrigt är det en piss dag idag. Ska under täcket och inte komma fram igen....Aningen osams med sambon och som tur är ska han bort nästan hela dagen.
    väldans konstigt visst man hör ju att ägget inte fastnar på en vecka men att det skulle röra sig om 2 veckor för dig e ju väldans konstigt....
    BF 2010-06-19
  • Niillis
    heavensangel skrev 2010-01-23 11:03:03 följande:
    Som om dagen kunde bli sämre. Nu har sambon valt att stanna hemma eftersom han är alldeles för bakis för att göra något. F*n! Jag som ville ha en ensam eftermiddag. Ja ja, snart kommer en väninna på fika. Hoppas det piggar upp. :)
    välkommen till min värld haha.. min sambo är alltid hemma nästan på helgerna ibland vill ja vara själv bara... speciellt när jag är sjuk som jag är nu... 
    BF 2010-06-19
  • Niillis

åhhh detta är 4 e dagen med influensa eller va de nu är... blir galen jag ska ju kunna gå till skolan imorrn det är viktigt...
    feber har ja säkert fortfarande.. känns så men alla temp mätare vi har är sönder
    alvedon är de enda som funkar.... åhhh näsan rinner det gör svin ont i halsen hostar kan de gå bort...

Jag brukar vara van vid 2 högst 3 dagars förskylning så detta är ju löjligt inte ens lite bättre på 4 dagar suck.....

BF 2010-06-19
  • Niillis

kram alla som inte får pluset det får se till att komma snart...

inatt låg kag och titta¨på tv o tryckte bebisen rörde sig har ju känt de innan innanför men nu fick ja en känsla över att de kanske kunde kännas utanpå.. så satte händerna och jag tror h*n vände sig då det buffade på lite.. det var över på bara några sekunder kanske 30 sek direkt efter tänkte jag är de en dröm jag inbillade mig kanske bara men nej jag tror jag har känt bebisen för första gången utanpå..

BF 2010-06-19
  • Niillis
    Tian 10 skrev 2010-01-25 09:56:51 följande:
    Gullan; Supertråkigt med mensen. Du får sätta plus nästa månad helt enkelt. Och din ålder borde inte sätta hinder ivägen...ivf när du BARA är 33år.Sitter hemma med lite ont i halsen och lite svullna körtlar. Inte så farligt att jag normalt skulle stanna hemma men med Lill-killen i magen så tar jag hellre en dag hemma än riskerar att bli riktigt sjuk sen. Har sovit fram till nu och hade kunnat sova några timmar till, inte alls likt mig så jag gör nog rätt i att vara hemma idag.Tycker alla månader är bra månader på sitt sätt. Kvittar när bebbe kommer så länge vi alla får var sin, eller fler. Vissa tar nog bara lite längre tid att hitta hem.
    har den kommit till dig nu   jag smittade min sambo men han gick till jobbet idag ändå :S mycket dumt men tror knappast han kommer orka gå dit imorrn inte som jag mådde andra dagen usch nej..
    första dagen hade ja bara ont i halsen sen bröt de ut krya på dig jag börjar känna mig bättre nu på 5 e dagen :S
    BF 2010-06-19
  • Niillis

ihhhhh min svägerska ska till hbg idag för de har inte plats för hennes barn i malmö :S de blir ju födda isåfall i vecka 34+ nästan 35 om de sätter igång henne ikväll :P
    små söta pojkar hihi tråkigt att de ska behöva åka till hbg liksom men men de kanske är bättre där....
    hon har ju havandeskapsförgiftning o de e tur egentligen att de fått vara kvar dessa 3 veckorna hon haft detta...
    men gud vad vatten hon lägger på sig 4,5 kg på 4 dagar :S inte klokt...

hoppas allt går som de planerat och inte läkaren håller kvar bebisarna ännu längre för hon mår ju inte precis bra av att ha havandeskapsförgiftning

BF 2010-06-19
  • Niillis
    Lurven83 skrev 2010-01-25 14:48:19 följande:
    Tian 10 : fy kom på att det är 2 månader till innan jag går in i trimens 2 haha. Aja hoppas tiden går fort.
    oja de kommer den att göra...

vill ni hjälpa mig med att komma på vad för händelse i en rapport som vore kul att läsa... de ska bara vara en kort  men står still i hjärnan...  vilken kategori ska jag välja hmmm
    BF 2010-06-21
  • Niillis
    Tian 10 skrev 2010-01-25 16:14:41 följande:
    Rapport? Inom vilket ämne? Några begränsningar?
    det ska bara vara en kul grej som vi ska jämnföra med de andra i "klassen"  som en skrivit en snabb om en tjej som kom in på dagiset och ramlade och började blöda haha så de ska vara enkelt ja brukar kunna ha fantasi
    jag vet ju hur man skriver en rapport de var ämnen ja försökte fånga av er :P
    BF 2010-06-21
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4