Vacker Utsikt skrev 2010-02-10 10:12:53 följande:
Usch ja, fy för att gå upp o kissa flera gånger varje natt! Jag har jättesvårt att somna om sen oxå.. Fast nu har jag tagit tag i att få sonen blöjfri om nätterna oxå innan bebisen kommer så jag passar på att ta upp o "kissa" honom samtidigt. Så då känns det lite lättare.. att jag lixom har ett mission med att gå upp.. Jag vill oxå passa på att be om ursäkt om jag "glömt bort" er som inte är gravida.. Förstår att det känns tungt för er! Eftersom jag inte varit med er från början utan hoppat in här i tråden som gravid så är det det enda jag fokuserat på lixom! Men jag håller tummarna stenhårt för att det mycket snart är er tur att få det där efterlängtade plusset!Nu blir det en tur till IKEA, de har barnvecka där denna vecka så jag tänkte passa på att köpa en ny madrass till spjälsä
ngen.Snöar det i Malmö oxå?
Tack för att du skickar oss en tanke, jag förstår att det inte är lätt att tänka på det viset speciellt när man hoppat in mitt i. Jag känner mig som sagt mycket bättre och nu börjar den spännande perioden igen .