Jag inser att jag behöver en genomskinlig pressarfot till CoverPron för att kunna göra applikationer... Är det nån som vet om man kan få tag på den billigare än hos min lokala handlare nånstans? SMD? Säljer dom tillbehör separat?
Jag köpte en annan pressarfot till cover pron på Textilia i Lidköping. Jag tyckte det var alldeles för dyrt att betala 99 kr i frakt för en pressarfot (som de tog på bl.a Skövde symaskiner).
Jag mailade Textilia så skickade hon pressarfoten till mig mot förskottsbetalning. Frakten blev 12 kr
Funderar på att köpa en CP nu på symässan. Vilka tillbehör tycker ni att man behöver till den? Och vart köper man de billigaste och bästa delbara dragkedjorna? Är det hos Bibbi eller SoS, eller finns det någon som är ännu bättre?
Kantbandmojäng, clearwiew foot, kanske en fåll guide...
Nu har jag sytt gardiner till köket efter att ha inspirerats av dig. Tackar!!
Bild kommer i bloggen efter att jag fått upp gardinstången igen. Jag var duktig och spacklade igen hålen innan jag målade. Nu ska jag passa på att höja stången lite. Undra om gubben ska träna idag Antagligen får jag leta reda på skruvdragaren själv...