Sytråden spinner vidare - röd tråd
får ja inte missa den nu då hehe
ja har en vanlig symaskin, o syr då med fusk overlocksömmen eller va den heter. efter ja sytt en bit så låter den konstigt o krånglar då så får man stanna o klippa av tråden o trä om igenom nålen bara o sy vidare.
men vi ett tillfälle när ja stanna maskinen så va inte tråden i nålen, men när ja kolla sömmen så hade den ju sytt hela vägen tills ja stanna.
de va konstigt?! så ska den la itne kunna göra? hoppa ur nålen haha
men nu har den iaf gått sönder så ja kan itne sy mer
skumboll vaa betalar han mer än gärna? harregud
min sambo tycker de är bra att jag syr ibland så blir det inte så dyrt o köpa haha tygerna är ju dyra i sig men han frågar aldrig om pris som tur är hihi tror bara de är billigare o sy än o köpa.
men eftersom ja inte har nån Ol blir det itne jättebra när man syr i trikå så mest blir det i stumttug som jackor, kepsar, klänningar..
ska prova på en skjorta till sonen tänkte ja :)
man ska la dela lika på hobbyn eller? hehe så köper han nåt så ska la jag/du med få köpa nåt!!
hur är djungeltyget i interlock som JNY har?
är de som ugglorna fron jofotex? tjockare? tunnare?
(har bara ugglorna o jämnföra med.. o nån randig från e-slöjd... har itne köpt så mycket annat...)
vill gärna köpa djungeltyget de är så mysigt.
hur är JNY enfärgade interlock är de lika som de mönstrade? för på nån står de la lite tunanre kvallité (elelr så löste ja fel?!)
ingen som gör en ny sida? innand enna går ut?