-
mitt gula tåg tyg, hade tryckfel i form av vita streck och svarta streck ser ut som blyerts. Har inte tagit mig tid att ringa/maila dem ännu dock,Kyssen skrev 2009-12-07 20:21:19 följande:Har oxå hittat till nya tråden =).. Ang tågtygerna, är det bara jag som upplever att det brun/orange färgade tyget blev väldigt vitt coh lite luddigt efter första tvätten, höll inte alls samma bra färgkvalité som de andra tygerna från Jofotex gjorde.. Sen en efterlysning. Behöver turkos muddväv från S&S - 50 cm hög räcker. Hade gjort en beställning på det som kom idag, men döm om min förvåning när den turkosa mudden HELT bytt färg!! Den är snarare blågrön än turkos!! Har en mössbeställning som väntar - därav min efterlysning!!
-
vart var det nu man kunde hitta beskrivningen på hårhandduk?
-
idag är jag hemma med 8 åring med magont. Tur han "klarar" sig själv. Nä han ligger och ser en film nu och jag skall färdigställa några ufon.
Ikväll skall han iväg och sjunga i luciatåg och jag tror det är nerverna för han som spökar, de är bara några killar tror typ 4 st och de skall sjunga solo.... Så han är nog inte så sjuk egentligen. Tur det för då kan jag sy.... -
finns det nå mixpack med knappar på snapsource som man kan beställa? Tycker det är svårt att hitta på sidan.
-
kan man få lite recensioner på trollen från mjuka tyger, helst sugen på interlocken. Men vågar inte riktigt trycka på köp!
-
jag kommer inte in på hennes kalender längre. Hittar inte den
-
Någon som vet vart jag kan hitta någon som kan sy en jacka och en babyoverall åt mig.
Jag vill få bort alla mina retrobomullstyger och ha ovanstående i utbyte. -
Idag har jag sytt lite lite. Har mest legat på soffan, men kände att nu måste jag sy något. Så lite namnlappar och lite fållande. Så inte mycket gjort egentligen.
Nu väntar mat och sedan lite mer sömnad, har en härlig velourdress som jag hoppas blir klar i kväll. -
Någon som vet om det finns något tutorial på omlott hoodie liknande denna.
csvedin.blogspot.com/search/label/Hoodies -
jag har några tyger som jag tänkte sy pyjamasar av, hela pyjamas alltså inte tröja och byxa.
Men jag veti nte hur man får till/gör knappslån. Kan någon vara vänlig att förklara?