Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Efterlyser lite inspiration..... har ni någon bildtråd eller är det i era gallerier man kan syna era alster?

• Infinite Joy
    Fiffa5 skrev 2010-02-05 11:49:00 följande:
    Jag lägger upp alla bilder i min blogg, tror att många andra gör likadant.
    Ah... tack! Då är det bara att spana in...
  • Infinite Joy
    Fiffa5 skrev 2010-02-05 11:49:00 följande:
    Jag lägger upp alla bilder i min blogg, tror att många andra gör likadant.
    Massor av fint! Var har du köpt stjärnvelouren?
  • Infinite Joy

Hej alla pysselgummor!

Någon som vet var man kan köpa lurvfleece? Och kanske även ull i bra kvalitet?

Tack på förhand...

• Infinite Joy

Ser att det är många som pratar om mässan.... kan man fynda där eller är den mest för inspiration? Bläddrade i programmet, men blev inte mkt klokare. Såg dock att BabyLock lanserar nya maskiner..... och jag som fick en evolve i somras. Kanske man skulle ha väntat?!

• Infinite Joy

Kan man bara använda bandkantare till coverpro eller funkar den även på ol-maskiner (babylock evolve)?

• Infinite Joy
    Pejgan skrev 2010-02-17 13:28:55 följande:
    eftersom "vanliga overlocker" bara syr overlocksömmar så funkar det inte.  Behöver väl iof inte vara just coverpro (?) men en coverlock maskin iaf.
    Hmm... då behöver man nästan en coverlock också då....
    Skumboll skrev 2010-02-17 13:33:18 följande:
    Ni har ett hemskt dåligt inflytande på mig.... nu är en coverpro och bandkantare påväg hem. 
    Vill också ha... vilken blev prislappen?
  • Infinite Joy
    Skumboll skrev 2010-02-17 13:35:47 följande:
    5495 kr totalt.
    Beställde du från england? Trodde att en coverpro kostade omkring 10000.....
  • Infinite Joy
    Skumboll skrev 2010-02-17 13:44:07 följande:
    Nix, SMD får inte sälja janome till sverige längre.... Beställde från Skövde symaskiner. De har ett erbjudande på coverpro med lite tillbehör just nu men jag fick lov att byta ut tillbehören mot en såndär bankantningsmojäng istället. Riktigt överkomligt pris faktiskt!
    Låter toppenbra! Hoppas det blir många fina kantband!

Verkar som om det går att använda kantbandare till min maskin trots allt... ska genast efterforska ytterligare.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd