Forts. VI som plussade efter ivf i Maj/Juni Del 3
Septemberängel, MissLillisoch Fru H; tack för era värmande ord. Känner mig bättre nu. Är nog som du säger, fru H, mycket tankar och känslor blandat med en stor dos hormoner. Kram till er!
Vera; Jag var hos bm idag och träffade samma som du. Var nog rekord i snabbt besök, tog kanske 10 minuter. Blodtryck, SF-mått och hjärtljud. Hon sa till oss att det var en kille eftersom hjärtljuden var 130. Det känns ändå som att det kan ligga något i det, verkar stämma på många att pojkar har lite lägre frekvens än flickor. Bm frågade oss också vad mini ska heta. Lite märklig stil på henne. Mitt SF-mått var också 34, men jag tror att hon mätte på ett annat sätt än min ordinarie bm. Kändes som att hon började mäta längre ner. Mini var däremot inte fixerad än.
Fru H; På sös har de nu släppt besöksförbuden pga influensan. Men, som de sa på info-träffen, så kommer ofta vinterkräksjukan i februari så då blir det väl nytt besöksförbud. Jag och min man bestämde iaf att vi inte vill ha besök på BB, det får vänta tills vi kommer hem. Genomsnittet för en förstagångsföderska att ligga kvar där var 2 dygn. Kan tänka mig att det blir jobbigt med besök när de "måste" stanna länge. Både min och min mans familjer bor max en timme bort, så de kan komma förbi på en fika och sen åka igen.
Syssling; Skönt att vara hemma igen. Och härligt att höra att er lilla kille växer som han ska! Tänk att våra är ungefär lika stora fast de ligger i magen. Konstigt egentligen.
Igår kom minis vagn! Den är jättefin och jag och maken bäddade iordning den och la i en filt som vi har köpt. Så nu är det bara lilla huvudpersonen som saknas