Vanillie, högklackat hade jag inte klarat 5 minuter i! Fick skoskav när vi var ute idag trots att jag hade de rejäla vinterkängorna, det är väl för att fötterna har växt. Är helt slut efter vår shoppingtur men nu har vi det mesta tror jag. Skönt!
Jag har skrivit en lista för BB-väskan men inte packat den än, tänkte också göra det efter nyår. Iaf ta upp väskan från källaren
Min lista är ganska lik Septemberängels. Det där amningslinnet från Apoteket har jag också hört ska vara bra men jag har inte sett det i något Apotek? Tycker det är svårt med amings-BH för alla säger att man inte vet vilken storlek man kommer behöva. Men nåt vill man ju ändå ha med till BB, funderar på ett par billiga linnen från H&M eller Lindex. Billiga tofflor låter ju smart, hade inte tänkt på det där med blod..
Jag kommer packa rejält med snacks och godis till sambon, det finns ju att handla där men skönt att slippa tänka på det då. Och tandborste och tuggummi, misstänker att jag kommer bli vansinnig om han har dålig andedräkt när vi ska profylaxandas
Mobil och laddare ska också med så man kan informera omvärlden om miraklet
Besöket hos Bm idag gick bra, hjärtljuden var över 150 även denna gång. Undrar om man vågar tolka in något i det? Hb hade äntligen börjat stiga, ligger på 106 nu. Men de vill att det ska komma upp i 110 minst innan förlossningen. SF-måttet var 31, tycker det ser ut som den halkar efter lite på kurvan nu men hon sa att det var normalt.
Min mage har inte sjunkit vad jag har märkt, fast den har varit ganska låg hela tiden. Men bebisen har inte fixerat sig än så det kanske dröjer tills dess?