• Pentra

Vad har du på dig nu?

Mörka och trista arbetskläder, men lätt "pyntad" undertill...

• Pentra

Trosor med spetsar och stay-ups. Skall strax ta av dem också och krypa in mellan lakanen... ... /Pentra

• Pentra

Rosa leopardmönstrade trosor med spetsar samt svarta stay-ups. Inget mer... ... /Pentra

• Pentra

Mörka och tråkiga arbetskläder...men pyntad undertill med svarta stay-ups samt bh och trosor i rosa med spetsar... ... /Pentra

• Pentra
    livserfaren skrev 2015-01-23 19:00:24 följande:
    Tycker du är i fin form för att ha fött 4 barn, själv är jag. Lycklig pappa till 5 barn, tycker ändå du ger dig tid för att vara attraktiv fortfarande för det är du,vilken tjej du är, kram

Oh, tack snälla du! Du gör mig förlägen. (Tidens- och livets tand har sannerligen rispat mig här och var...) ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    livserfaren skrev 2015-02-27 06:42:50 följande:
    Vad gullig du är, du ska inte bli förlägen, tycker du är en superfin tjej,håller koll på dig, kram ,O när det gäller tråden så har jag mina arbetskläder på mig, ska ut o köra stor bil som vanligt.

... Just nu så är det arbetskläder som gäller här också. Men för att förgylla min dag så har jag svarta stay-ups och spetsbeklädda trosor och bh i ljuslila och rosa undertill. ... /Pentra
  • Pentra

Kort svart spetskjol, stay-ups och rosa-lila topp. Sitter och varvar ner i tv-soffan. ... /Pentra

• Pentra

Förutom täcket; ingenting... Och len här och var är jag också... /Pentra

• Pentra

Grå-svarta orm-mönstrade leggings, svart kort spetskjol och en rosalila topp. ... Har nyss fixat klart familjens sena middag. ... /Pentra

Svar på tråden Vad har du på dig nu?