• Pentra

Vad har du på dig nu?

Alldeles för mycket. Jag borde ligga naken under ett täcke nu. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Mörka och trista arbetskläder. Men under har jag röd BH med spetsar och bling samt matchande trosor och stay-ups. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Svart spetskjol som slutar strax ovanför knäna, blå kortärmad långblus med spetsar, rosa scarf, stay-ups och röda Converse-liknande skor, samt underkläder i rött och svart (också med en och annan spets). ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Ingenting. Solar naken på gräsmattan i trädgården. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Ingenting. Solar naken på gräsmattan bakom huset.

• Pentra

Ingenting. Förutom ett täcke, där min bara överkropp och nakna rumpa tittar fram... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Ljuslila underkläder i silkigt tyg med svarta spetsar och band, somrigt långlinne (i vitt gammalrosa och svart) samt stay-ups. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Endast svarta stay-ups, en fotlänk och en armlänk. ... /Pentra

• Pentra
    Anonym (Hmm) skrev 2020-01-26 22:40:53 följande:
    Ta bort länkarna så blir det ju riktigt bra....

Då får jag, och vissa andra, dras med att det inte är så bra då. Armlänken har jag i princip alltid på mig, tom. när jag sover... Och, så länge min partner gillar det han ser så är även jag nöjd och glad... ... /Pentra
  • Pentra

Arbetskläder, och pyntad under. ... Mvh, Pentra

ZINZINO för hälsa och balans.
  • Pentra

Arbetskläder...men pyntad under... ... 

Mvh,
    Pentra

Svar på tråden Vad har du på dig nu?