Vad har du på dig nu?
Svart spetskjol, figurnära topp, svarta stay-ups och rosa spetsbeklädda underkläder. Sitter och myser i tv-soffan... /Pentra
Svart spetskjol, figurnära topp, svarta stay-ups och rosa spetsbeklädda underkläder. Sitter och myser i tv-soffan... /Pentra
Ingenting...mer än täcket ovanpå mig...
Rosa topp, svart skinnkjol, svarta stay-ups och ceriserosa underkläder med spetsar. Sitter och tar det lugnt med min sambo i tv-soffan. ... /Pentra
Just nu; ingenting... ... /Pentra
Just nu; mörka och trista men nödvändiga arbetskläder. Inunder har jag leopardmönstrade trosor i rosa med spetsar och matchande bh samt stay-ups. Mitt sätt att förgylla dagen...
[quote=74695334][quote-nick]Pentra skrev 2015-01-16 17:01:34 följande:[/quote-nick] Vad menar du? Jag klär mig i kort kjol och stay-ups/leggings etc. för att jag trivs med det och för min egen skull. ... Med vänlig hälsning, Pentra[/
Det hoppas jag absolut du, och alla andra också, gör! Man ska ju såklart inte ta på sig något som man inte känner sig bekväm i. Det jag undrade var mer huruvida de tjejer som har (och känner sig bekväma i) t.ex skinnkjol tänker på hur män reagerar? Min tanke är att många ser det som ett sexigare plagg än vad mycket annat är.
Förutom täcket...ingenting...
Just nu så är jag vääldigt hemmabekvämt klädd. Har ett par flerfärgade leggings och en glittrig rosalila figurnära topp samt rosa fleecestrumpor (har kalla golv så här års...). Under har jag bh och hipster-trosor i lila silkigt material med spetsar. ... /Pentra