• Dilong

Usch på er som ger era barn KÖTT!

Loupe skrev 2009-12-06 13:21:52 följande:
    Dilong: Jag slår dig på fingrarna med 0.85 jordar. Alltså, skulle alla leva som jag skulle alla kunna nyttja vår jord. Du kanske ska fundera på varför din inte räckte till.
    Kanske för att man i undersökningen inte tog hänsyn till allt, och på en del ställen ansåg att fel saker skulle vara mer miljövänliga?

Varför skulle det vara bättre att köpa svenska, växthusodlade tomater i ett storköp än att köpa frilandsodlade från Spanien i ett närköp?
  • Dilong

Lady Dahmer skrev 2009-12-05 21:44:46 följande:

varför skulle man ersätta protein? Och med vad? Vilken märklig fråga. Hur skulle det gå till?
    Inte en aning. Vet inte alls varför du sa att man skulle ersätta protein med något annat. Okunskap kanske?
  • Dilong
    Mosie skrev 2009-12-06 16:57:21 följande:
    ...men TS kommer han att respektera manniskor som ater kott ocksa???
    NAre hhhj jhhha Klo!
  • Dilong
    Mosie skrev 2009-12-06 16:57:21 följande:
    sakert nagon som redan har sagt detta, men TS kommer han att respektera manniskor som ater kott ocksa???
    Jag bara måste fråga, varför använder du inte svensk tangentbortsuppsättning när du skriver i ett svenskt forum? Du vill inte att man ska ta dina inlägg på allvar? Du är lat?
  • Dilong

Lady Dahmer skrev 2009-12-06 21:21:13 följande:

jag har inte alls sagt att man ska ersätta protein med nåt annat. Det var ju DU som frågade.
    Om du vill så kan du läsa inläggen korrekt.
  • Dilong

Lady Dahmer skrev 2009-12-06 21:21:13 följande:

jag har inte alls sagt att man ska ersätta protein med nåt annat. Det var ju DU som frågade.
    Har jag påstått det?
  • Dilong

Lady Dahmer skrev 2009-12-06 21:58:34 följande:

och du kan lägga ner härskarteknikerna och försöka ha en vettig diskussion istället.
    Vi kanske kan diskutera härskarteknik istället? Var anser du att jag använt sådan?
  • Dilong

Eftersom jag inte vet vad redaktionen anser att jag anser är tramstrådar, och därmed anser att de kan "gröna" min inlägg då de anser att jag inte ska vara i forum/trådar som de anser att jag anser är tramsiga, så kan jag tyvärr inte svara på ditt inlägg.

• Dilong

Lady Dahmer skrev 2009-12-07 14:52:02 följande:

det finns ingen näring i köttet som inte finns i vegetarisk kost.
    Är det inte någon vitamin som man måste/bör ta tillskott av?
  • Dilong

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-08 10:58:24 följande:

"sen att en normal vulkan släpper ut lika mycket C02 på en vecka som Sverige gör på 100år, är ju en annan femma" ;)
    Gör den det då?
Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!