Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-21 10:22:15 följande:
    Herregud....jag måste sluta hänga här och engagera mig i era livsöden. Nu blev jag så upprörd över Nickets situation att jag glömde sminka mig innan jag gick till jobbet! Så nu visar jag min solidaritet genom att sitta här och se helt risig ut, säkert som Nicket känner sig.
    *kram*
    psychocandy skrev 2010-01-21 17:57:41 följande:
    Jag vet inte ens vad jag skulle säga. Hela mitt liv är en snygg bluff som har börjat ramla ihop och jag vet inte hur länge jag kan hålla ihop det eller ens klara en dag till.
    Men sötaste du det låter jättetrist

*kramar hårt och tafsar samtidigt*

Hallon!
    Ikväll mår jag ganka bra är så satans jävla nöjd med mitt läkarsamtal. Jag kommer inte behöva bråka för att få ett snitt och jag tror det kommer gå lika bra att få det beviljat till ett sövt sådant .

Kände för att krama om läkaren hon var verkligen jätte förstående och förtroendeingivande.

psychocandy skrev 2010-01-21 23:52:57 följande:
    Åh vad skönt att höra! Blir glad för din skull. Såna läkare är super, tänk om de alla kunde vara det.
    Ja jag blev helt paff men så glatt överaskad man kan bli en jobbig känslomässig situation
    Bam skrev 2010-01-22 00:11:31 följande:
    Hoppas att du vet att du verkligen inte fött efter ett snitt......?
    Hahahaha! Mm precis min läkare kallade det faktiskt för förlossning 
    Freddan skrev 2010-01-22 12:22:49 följande:
    Känner igen det så väl. DEt får mig att tänka på en annan tråd jag läst under kategorin sex och annat lattjo, där en tjej förklarade hur skönt hon hade haft när hon haft en kille i rumpan och två killar i musen. Samtidigt.
    www.familjeliv.se/Forum-9-192/m48690266.html 
    Freddan skrev 2010-01-22 14:14:41 följande:
    Honrbågat och stram knut? Nu snackar vi bra material.
    Pratar du porr igen?
    M C skrev 2010-01-22 22:22:11 följande:
    Onykter.
    Lätt bajsnödig och en smula trött
    Freddan skrev 2010-01-22 22:48:01 följande:
    Man ska bajsa på morgonen...på sin  höjd på förmiddagen.
    Jo och så gjorde jag, sket i morse. Otroligt enerverande att återigen känna ändtarmen signalera efter tömmning.

2times älskar att man delar med sig av sina möten med porslinstronen *tipsar*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?