Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2010-01-26 22:46:49 följande:
    Tycker ni det är så otroligt fascinerande så borde ni googla på pengaslav.
    Blir så glad över att det finns välartad ungdom som du söta AtroCious! Det är på tok för lite folk som Niar mig!

Se så ni övriga i tråden för gärna följa denna exemplariska tös exempel!

Googlar pengaslav får upp flera olika alternativ kan du inte länka?
    AtroCious skrev 2010-01-26 22:57:26 följande:
    Haha, det var faktiskt inte bara du som tycker att de flickorna är fascinerande. En pengaslav vill sätta hela sin ekonomi och sitt liv i en annan människas händer. Jag fick ett förslag från en man som ville bli min pengaslav. Han skulle inte få köpa något utan min tillåtelse. Om jag ville så skulle han tvingas svälta, jag skulle kunna säga åt honom att ta ut alla sina pengar på sitt konto och ge pengarna till mig. Jag skulle kunna tvinga honom att ha sex med vem som helst, egentligen tvinga honom att göra vad som helst.Det är dock en läggning jag inte riktigt kan förstå. Känns som om man är rätt fucked om man inte vill leva ett liv som icke-pengaslav.
    OMG! Shit det finns då verkligen folk till allt!
    Bam skrev 2010-01-26 23:13:51 följande:
    *suckar*
    Ä ru kåt eller?

Men ang ug så fattar jag mig inte riktigt på dom som lever dygnet runt som Iranska slavinnor
    SimplyTheBest skrev 2010-01-26 23:16:35 följande:
    Har du tråkigt?
    Äh det var en typisk kåtsuck ju
    SimplyTheBest skrev 2010-01-26 23:21:48 följande:
    Bam brukar både sucka & stöna så därför tror jag inte det var en kåtsuck
    Jag tror att hon är konstant smygkåt
    Mariohn skrev 2010-01-26 23:24:05 följande:
    Tack för att du vill lyssna. Jag  var på pappas företag och sprang runt ute i verkstaden. Han har sånadär mackapärer som ser ut som små pistoler som man använder för att blåsa bort spån från maskiner. De blåser jättehårt och om man blåser sig i ansiktet med dem ser man fantabulöst rolig ut. Så jag grabbade tag i en och skrek "FOTA MIG NU AHAHA" och skulle preciiis trycka in mackapärsavtryckaren när 30 pers vrålade "NAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEJ". Vems jävla idé var det att göra likadana pistoler som blåser ut eld?
    Hahahaha! Hur gammal var du?
    SimplyTheBest skrev 2010-01-26 23:27:01 följande:
    Det är väl inget att göra en ledsen smiley för
    Stör det inte dig vetskapen att hon sitter och lustfyllt stönar över inläggen? Att hon har 7 fönster med streamad porr uppe och sitter i en vibbrerande massagefåtölj?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?