Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-01-26 23:38:03 följande:
    förresten fick jag veta i helgen att jag är 26 år. Det hade jag ingen aning om. Var helt övertygad om att jag var 25. 
    Ja det blir afn bara svårare med åren att hålla reda på åldern själv så brukar jag omedvetet lägga på ett år.
    Bam skrev 2010-01-26 23:39:22 följande:
    Har bara din avatar uppe. Och jisses vad upphetsad den gör mig!
    *håller med*
    Bam skrev 2010-01-27 00:04:42 följande:
    Jag fick höra från en av mina arbetskollegor att jag är för gammal för att skaffa ett barn till. Till saken hör att jag är 34 och han var 42 när han fick sitt sista! Pungspark kanske?
    Va sa han det helt seriös?
    Bam skrev 2010-01-27 00:25:31 följande:
    Japp. Och när jag påtalade att han var 40+ när hans sista blev till så sa han att att det är annorlunda för män. Skrattade honom upp i fejjan kan jag säga. Jävla dumhuvve.
    Otroligt vilka korkade människor det finns.
    Bam skrev 2010-01-27 00:43:48 följande:
    Ja, jag vet. Jag vill gärna tro att jag är i perfekt ålder för att skaffa fler barn. Tror inte att 35års krisen har kommit ifatt mig än.
    Du kanske hoppar direkt till 40års krisen...hehehehe
    Mariohn skrev 2010-01-27 00:44:49 följande:
    Är ni barnmisshandlare? dvs har era barn någonsin haft skorv?? 
    Jo lillan fick skorv men jag pillrade inte alls särskilt ofta på den
    Mandi74 skrev 2010-01-27 01:45:10 följande:
    Varför är ni bara vakna på natten när jag borde sova..
    Jobbar mycket och speciellt nätter
    Varför är du vaken?
    Mandi74 skrev 2010-01-27 02:35:59 följande:
    Aha.. har du börjat jobba igen, är hon så stor er lilla bebis. Fan vad tiden går fort. Jag kan inte sova..
    Mjao beror på vem man frågar, alltså om hon är tillräckligt stor för att ha en heltidsarbetande moder.
    Började jobba när hon var knappa året. Men nu längtar jag efter att få havandeskapspenning hoppas att jag får det utan strul i så fall har jag bara två månader kvar av jobb. Ja bara och bara det känns redan rätt tungt.

Stackars Mändi som inte kan sova prövat alkohol?

Hahaha var lite ug snack här tidigare i tråden så jag reggade mig ¨på ds för att utforska lite. Inom 9 minuter 2 mail!!    Inte klokt
    Mandi74 skrev 2010-01-27 02:47:10 följande:
    Lill fian börjar bli stor, minns så väl när vi satt här och väntade på besked om det var klart eller inte. Alkohol.. jag har bra tabletter som ska hjälpa mig sova, men de verkar inte funka idag. Men ska testa igen, ska på möte i morron kl 8 så jag borde sovit för länge sen. vad säger gubben om att du raggar på ds? Hittade du mig?
    Hahaha nej för fan jag raggar! jag svarar inte ens på oskyldiga hejsan vad gör du mail.
    Har inte skrivit något någonstans bara reggat mig och bläddrat lite i biblioteket men tydligen ändå dragit till mig uppmärksamhet.
    Måste väl finnasn någon senast inloggad funktion.
    Jag hatar verkligen att prata med främlingar på andra ställen än fl, här är det så enkelt och behändigt mest bara fruntimmer. De få ragg i inboxen vet man vad de är och ignorerar.
    Andra forum är läbbiga jag hatar verkligen när karlar börjar inboxa. Jag kör Ignore it and it will go away taktiken.
    Freddan skrev 2010-01-27 10:01:22 följande:
    Att tro att sthlm är ngn slags mitten i Sverige är ett tyiskt självgott beteende som endast finns hos stockholmare.
    Jepp jag blir alltid lika häpen när nån 08:a talar om ditt område som mittsverige eller liknande.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?