Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Vad är det nu fråga om? Har ni planerat en fest som jag inte är bjuden på igen? Eller det är samma fest? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-17 19:59:03 följande:
    Är du en guldfisk?
    Nej  Jag trodde att ni hade anordnat fler fester! Det skulle vara typiskt er!
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-02-17 20:02:00 följande:
    Mhm, fast dem planerar vi på det hemliga forumet som vi inte bjudit in dig till!  
    Sluta retas säger jag!! Bara för att jag inte är facebookeckspärt!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-17 20:01:43 följande:
    Jag har för fan händerna fulla med den här! dessutom har Mesen och Catta sagt i dag att de hellre åker någon annastans. Så vi får väl se om det blir nåt!
    Har du erbjudit spanking?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-17 20:08:25 följande:
    Jag är inte den som tjatar.........
    Jag är! Jag kan jobba för dig. 
  • Mariohn

Jag får nog inte festa med er- har fått uppfattningen att ni dricker alkohol. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-17 20:12:08 följande:
    Mariohn, du kanske noterar att vi passerat 26.000 medans du varit borta? Målet är såklart 30.000, och du ligger jävligt långt efter din kvot. Hur har du tänkt lösa det?
    Jag har gett mitt barn polsk sprit och planerar att sitta här oavbrutet tills kvoten är fylld!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-17 20:13:53 följande:
    *ASG* Ja, du har ju småbarn, så det går ju bort. Vi är lite oansvariga sådär.
    Fast jag dricker ju alkohol det vet alla på FL. Alkollist kallas det. 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-17 20:13:48 följande:
    Vi? nej aldrig!
    Ah NU såg jag att tråden ligger i  SANDLÅDAN AHAHAHA ! ÅÅH
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-02-17 20:15:14 följande:
    Vad är alkohol?
    Det är sådant som gör att barn i hela Sverige begår självmord på julafton eftersom de har traumatiska minnen av sin fulla pappa som lämnade dem på fyllan innan de föddes så att deras mamma var tvungen att starta en tråd på FL och fråga om det är ok att hon super i vecka 5 eftersom pappan är ett jävla svin och abort är mord och mord på lilla cay-lee-amber får bara begås om mamman var full när hon skapades. Cirkeln är sluten.  
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?