Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Floriano Lutrell skrev 2010-02-09 16:59:25 följande:
    Jag ska gå ut och köpa chips och dip. Återkommer. Skriv inget!
    Jo!
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 17:04:59 följande:
    Tror han bara runkar
    Varför? Man kna knulla när vattnet har gått om man är noga med hygienen. Det har jag läst på FL. så varför vara otrogen? 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 17:09:29 följande:
    Men får man tänka på någon annan medan man gör det då??
    ja om det är nån snygg.
  • Mariohn

Jag har storstädat mitt hem från topp till tå, badat och matat knodden, badat mig själv, käkat grekisk sallad, krävt herr Mariohn ledig från jobbet och nu tänker jag dricka en iskall öl. Vad ska ni göra åt saken?

• Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 17:26:26 följande:
    Borde hon inte sluta jobba om hon ska klämma ut ungen när som helst nu? Ha en trevlig kväll!
    Alla är inte lata
  • Mariohn

Reagerar ni också över folks nick? Allvarligt...varför heter man "ginatricot"? Jag funderar på att börja kalla mig själv för H&M, "Vilgots mamma" eller "Mattias hona" 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-09 17:39:39 följande:
    Jag tycker att det är pinigt när folk stoppar in bokstäver här och där.....som H t ex. MarioHn.......
    Ingen kritik tack!!!
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-02-09 17:41:35 följande:
    Om jag någonsin byter nick ska jag ha i åtanke "defineras av min make"
    Ja det är fint. Men jag vet inte om det är lika fint som att heta "älskar mina barn" vilke tjag för övrigt ser att du inte har skrivit i din presentation. FÖR ATT???
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-02-09 17:41:42 följande:
    Vaddå? Är du den perfekta mamman eller?! SVARA!
    Nej jag är en urusel misshandelsmamma. Faktiskt. Jag var på fest och dansade till AC/DC 2 timmar efter hinnsvepningen, jag svär sjukt ofta, jag skiter i BVC och låter min son sova hur länge han vill utan att byta blöja och mata honom, i fredags var jag på krogen med Elin och flörtade med en ful kåkfarare och nu låter jag hans pappa vara barnvakt medan jag dricker en öl och hänger på FL. {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?