Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2010-02-05 11:53:37 följande:
    Ja. Jag går fort och skrattar mycket. Avledande manöver.
    hahaha -:´)
  • Mariohn

Varför är det så svårt för folk att inse när någon helt enkelt inte vill ha dem?? Om ni ringer en kille/tjej 100 ggr och denne säger till er att h*n är och fikar med någon annan och inte vill prata, skiter i att svara, svarar drygt på sms och inte hymlar med att h*n delar säng med någon annan. Tycker ni att ni har rätt att ställa den jäveln till svars då? :´)

Är det ett brott att inte vara intresserad tillbaka av någon som är intresserad av en? 
  • Mariohn
    M C skrev 2010-02-05 13:37:22 följande:
    Mäh, det KRYLLAR av fundisar här! Prova tex jeus mirakel tråd, där sitter de som duvor på hustaken.
    LÄNKA!!
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-02-05 13:43:34 följande:
    Ja, om leverans sker enligt förbokat datum så är det om drygt två veckor.
    Spännande
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-02-05 13:59:05 följande:
    Jag jag är faktiskt rätt skabbig. Har på mig en topp med hål i armhålan. Men jag ska ut och shoppapapapapapa. Och fika. Vad ska ni andra göra idag?
    Jag ska sitta på old bull med Elin och dricka en stor jävla stark öl och snacka skit om diverse saker i samhället. Dock inte offentlig amning, föräldraskap eller mona sahlins nya handväska. Mysigt va? 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 14:06:30 följande:
    Har precis skickat in den synopsis, och egentligen borde jag väl lägga hela helgen på att få klart en hemtenta som egentligen hade deadline igår... Men åtminstone imorgon tänkte jag skita i att plugga och umgås med polare, idag ska jag dock försöka kämpa.
    Jag är stolt över dig. 
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-02-05 14:11:05 följande:
    Polskans blivande man kanske ska ha "inflyttningsfest" för min förrymda man imorgon, jag vet inte om jag ska ta det som en förolämpning. I mina ögon är det ju inget att fira direkt.
    Jag tycker att du ska gå dit. Slå sönder en vas. Skrika "jävla hora" och gå hem igen. Så att han fattar. 
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-02-05 14:15:06 följande:
    Ja alltså, jag vet inte hur jag ska ställa mig, det känns knäppt bara. Men jag kanske förstorar upp det.
    Oj är det något allvarligt som har hänt? Förlåt. Jag trodde bara att du skojsade :-/
  • Mariohn

Förlåt men ni måste se detta. Människan är bara barnet och önskar att folk som gör abort ska bli allvarligt skadade och aldrig kunna bli gravida eftersom de är mördare..osv.

och hon är inget troll. hon förstår helt enkelt bara inte ...någonting.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?